Szanowni Państwo!
Firma K–MEDIA istnieje na łomżyńskim rynku od 2009 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności nieustannie rozwijamy się i zdobywamy nowe doświadczenia związane z grafiką komputerową i reklamą. Jesteśmy zespołem składającym się z osób młodych, kreatywnych i otwartych na nowe wyzwania. Korzystając jedynie z produktów sprawdzonych marek i firm (papier, tusze, folie, itp.), gwarantujemy najwyższą jakość wykonania. Każde zlecenie traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań, aby efekt końcowy był wyjątkowy i niepowtarzalny.
Serdecznie zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą handlową naszej firmy i skorzystania z naszych usług!
1) NADRUKI WRAZ Z PROJEKTEM:
ulotki A6, A5, A4, DL
ulotki A4/3 (ulotki składające się z 3-ch części)
wizytówki (papier użyty do druku charakteryzujący się wysoką sztywnością)
karty biznesowe
zaproszenia (biznesowe, ślubne)
bloczki
recepty
etykiety
katalogi, foldery
plakaty B3, A2
kalendarze (jednodzielne, trójdzielne, kalendarzyki biurkowe)
2) NADRUKI WIELKOFORMATOWE:
banery
folie OWV (ONE WAY VISION)
siatki
3) GADŻETY REKLAMOWE:
kubki z nadrukiem (białe, magiczne – zmieniające kolor pod wpływem ciepła, luminescencyjne, latte – małe i duże)
podkładki pod mysz z nadrukiem
koszulki z nadrukiem
puzzle z nadrukiem różnej wielkości
4) STRONY INTERNETOWE WWW:
budowa autorskich serwisów internetowych opartych o system zarządzania treścią (CMS)
budowa prostych stron internetowych (wizytówka)
budowa sklepów internetowych
5) PROJEKTOWANIE:
projektowanie grafik (banery reklamowe, animacje) na potrzeby internetu
projektowanie grafiki 2D/ 3D
wizualna identyfikacja firm (projektowanie logotypów)
podstawowa księga znaków (kolorystyka logo - opisy dla różnych przestrzeni barwnych)
- logo i jego wersje: kolor, monochromatyczna i achromatyczna
- logo i hasło firmowe, warianty dopuszczalne i niedopuszczalne usytuowania
* pole ochronne logo – określenie proporcji przestrzeni pustej wokół znaku
* budowa logo i jego proporcje
* kolorystyka logo - opisy dla różnych przestrzeni barwnych
* typografia - firmowy krój pisma
* zastosowanie tła pod logo - wersje dopuszczalne i niedopuszczalne