Autoryzowany Partner Unizeto Technologies S.A. w zakresie potwierdzania tożsamości klientów
Operator Punktu Potwierdzania Tożsamości Sieci Systemu Rejestracji CERTUM
NR: PP/123/0000
Do podpisywania dokumentów bezpiecznym podpisem elektronicznym konieczne jest posiadanie zestawu do składania podpisu elektronicznego. Dostępne są dwóch wersjach standardowej czyli z czytnikiem kart kryptograficznych (CERTUM Standard) lub w wersji bez czytnika kart – ale ten tylko wtedy, jeśli posiadasz komputer już wyposażony w czytnik kart.
www.certyfikatdlazus.pl
|
Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @5xe" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600" id="_x0000_t75">
|
CERTUM standard
Zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego "CERTUM standard" wyposażony jest w komplet urządzeń potrzebnych do złożenia podpisu. Dodatkowo w zestawie znajduje się certyfikat niekwalifikowany zaufany. Tylko CERTUM PCC, jako jedyne w Polsce, oferuje certyfikaty niekwalifikowane zaufane (wydawane zgodnie ze standardem Wyślij e-mail ), które są rozpoznawane we wszystkich rozpowszechnionych przeglądarkach internetowych na świecie oraz we wszystkich produktach Microsoft Corp.
Zawartość zestawu
Czytnik kart kryptograficznych
Wygląd czytnika może się różnić od
zamieszczonego na zdjęciu.
|
Karta kryptograficzna
· certyfikat kwalifikowany
· certyfikat niekwalifikowany zaufany
|
Płyta z oprogramowaniem
· proCertum CardManager
· proCertum SecureSign
· proCertum SecureSignVer
· znakowanie czasem - bez ograniczeń (znacznik czasu niekwalifikowany)
|
Uwaga: Oprogramowanie wchodzące w skład zestawu CERTUM standard, spełnia wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, posiada deklarację zgodności wg PN-EN 45014: proCertum SecureSign, proCertum SecureSignVer.
Możliwości
- podpisanie dowolnego pliku,
- oznakowanie czasem dowolnego pliku,
- podpisywanie i szyfrowanie poczty elektronicznej (z pomocą certyfikatu niekwalifikowanego),
- weryfikację podpisu pod dokumentem,
- podpisywanie wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN (przy zastosowaniu dodatkowego oprogramowania proCertum Multisign).
Zastosowanie
- elektroniczne rozliczania z ZUS-em (Płatnik),
- podpisywanie korespondencji elektronicznej,
- wymiana dokumentów z urzędami administracji publicznej,
- zawieranie umów cywilno-prawnych,
- podpisywanie faktur elektronicznych,
- udział w aukcjach elektronicznych.
Cena
CERTUM standard
czytnik kart kryptograficznych, karta kryptograficzna, oprogramowanie, certyfikat kwalifikowany
|
Netto
|
Brutto
|
Okres ważności certyfikatów - 1 rok
|
296,00 zł
|
361,12 zł
|
Okres ważności certyfikatów - 2 lata
|
359,00 zł
|
437,98 zł
|
Istniej możliwości zakupu certyfikatu bez czytnika
CERTUM bez czytnika 1 rok cena netto: 268,00
CERTUM bez czytnika 2 lata cena netto: 314,00
Opłata za potwierdzenie tożsamości
cena netto: 20,00 zł
(za każdą osobę której tożsamość potwierdzamy)
Opłata za potwierdzenie tożsamości w siedzibie klienta
cena netto: 29,00 zł
(za każdą osobę której tożsamość potwierdzamy)
Wszystkie formalności możemy dopełnić u Państwa w biurze
Usługi dodatkowe
- wdrożenie usługi certyfikacyjnej (instalacja)
cena netto: 89,00 zł
- szkolenie przy stanowiskowe dotyczące Usług Certyfikacyjnych Cena netto: 89,00 zł (1 h)
- usług w siedzibie Klienta opłata zryczałtowana za jednorazowy dojazd
cena netto: 29,00 zł
1. Certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać między innymi do:
- kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.:podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji,
- nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS),
- pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) ( Wyślij e-mail ),
- podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
- składania e-deklaracji podatkowych (www.e-deklaracje.gov.pl),
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawiania faktur w formie elektronicznej,
- uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych (np. Wyślij e-mail ),
- podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
- zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
- składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG).
Zalety wykorzystywania certyfikatów kwalifikowanych:
- jeden certyfikat kwalifikowany służy do kontaktów z wieloma instytucjami/urzędami drogą elektroniczną,
- możliwość załatwiania spraw urzędowych, biznesowych, cywilno-prawnych za pośrednictwem internetu oraz skrócenie czasu ich realizacji,
- zastąpienie dotychczasowej „dyskietki” w kontaktach z ZUS przez urządzenia, które można podłączyć do standardowych portów dostępnych w każdym komputerze klasy PC (np. USB),
- zabezpieczenie podpisanych dokumentów elektronicznych przed zmianami przez osoby nieupoważnione,
- znacznie prostsze, szybsze i tańsze przeszukiwanie elektronicznych archiwów,
- dostępność urzędów elektronicznych online przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.