W nowoczesnych silnikach turbodoładowanych istnieje możliwość podniesienia mocy samochodu przez podniesienie momentu obrotowego. Podniesienie mocy polega na zmodyfikowaniu oprogramowania sterującego pracą silnika tzw. ECU.
Z podniesieniem momentu obrotowego (Nm) wiąże się podniesienie mocy silnika (KM). Auto staje się bardziej dynamiczne, a dzięki temu spada zapotrzebowanie na paliwo. Z opinii klientów wynika, że spalanie po wgraniu nowej mapy paliwowej do ECU zmniejsza się od 0,5 litra/100km w samochodach z silnikami około 2000ccm, a w samochodach o dużej pojemności 2 litrów/100km.
Mamy duże doświadczenie w modernizowaniu oprogramowania w tych samochodach, z reguły bezpieczny przyrost mocy (KM) i momentu obrotowego(Nm) wynosi ok. 20-25%, przy czym po takiej modernizacji następuje spadek zużycia paliwa i znacznie korzystniejszy przebieg krzywej mocy i momentu obrotowego.
Na życzenie klienta możemy wykonać tuning bardziej ekstremalny.
Wiele osób myśli, że skoro ma potrzebne komponenty do zaprogramowania nowej mapy paliwowej, to już koniec. My tu mówimy, że to dopiero początek, ponieważ dzięki posiadanej wiedzy i nabytym już doświadczeniem, możemy dać każdemu klientowi 2 lata gwarancji na wykonaną usługę. Zapewniamy przy tym fachową obsługę i profesjonalne doradztwo.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Dlaczego? Bo zadowolony klient, to nasz klient. Chcemy, aby nasze usługi sprostały największym oczekiwaniom naszych klientów.
Usługi wykonujemy na stabilnym systemie i profesjonalnym sprzęcie. Posiadamy niezbędną wiedzę i kilku letnie doświadczenie do proponowanych przez nas usług. Zajmujemy się elektroniką samochodową i elektryką.
EDC15 - koszt usługi 700PLN
EDC16 - koszt usługi 800PLN
MEG1.0 – koszt usługi 900PLN
EDG16C – koszt usługi 700PLN
SZEROKA GAMA OBSŁUGIWANYCH PRZEZ NAS POJAZDÓW TAKICH MAREK JAK:
Alfa Romeo; AUDI; BMW; CHEVROLET; CHRYSLER; CITROEN; FIAT; FORD; HONDA; HYUDNAI; ISUZU; IVECO DAILY; KIA; LANCIA; LAND ROVER; MCC-SMART; MERCEDES-BENZ; MINI COOPER; MITSUBISHI; NISSAN; OPEL; PEUGEOT; PORSCHE; RENAULT; ROVER; SEAT; SKODA; SUZUKI; VOLKSWAGEN
Na uwagę zasługuje fakt, że do odczytywania oraz programowania ECU konieczne jest wymontowanie komputera z samochodu. Nie ma możliwości programowania komputera systemu sterującego EDC-16 poprzez złącze diagnostyczne. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a więc zasileniu komputera, procesor rozpoczyna stronicowanie pamięci wskutek czego zakłócony zostaje protokół transmisji danych i prawidłowy odczyt zawartości programu staje się niemożliwy.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych z miast i okolic Tczew , Prabuty , Kwidzyn, Elbląg , Malbork, Ryjewo, Sztum, Dzierzgoń, Kartuzy, Przywidz, Słupsk oraz pozostałych miejscowości.
Więcej informacji pod nr tel. 661-321-719