Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom na rynku usług prawnych, mając na uwadze dynamicznie rozwijające się i przekształcające się rynki światowe, dostrzegliśmy potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia pomocy prawnej przy zachowaniu wysokiej jakości wykonywanej pracy.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmieniający się świat niejednokrotnie wymusza na nas konieczność zmierzenia się z coraz większymi wyzwaniami. Dlatego też postanowiliśmy połączyć wiedzę i doświadczenie tworząc – z pełną świadomością mogę to stwierdzić – „Kancelarię przyszłości”.
Nasza Kancelaria to:
- innowacyjność – platforma do obsługi prawnej Klientów on-line,
- perfekcja – Jedno okienko dla przedsiębiorców,
- wiedza i doświadczenie – zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych.
Czym się zajmujemy?
Świadczymy kompleksowe usługi obsługi prawnej podmiotów utworzonych w oparciu o przepisy prawa polskiego oraz międzynarodowego. Obok oferty skierowanej do firm, ofertę kierujemy również do osób fizycznych. Zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych umożliwia Nam obsługę Państwa spraw niezależnie od dziedziny prawa, jakiej dotyczą. Do Naszych wiodących specjalizacji zaliczyć możemy:
Prawo handlowe
Prawo pracy
Prawo gospodarcze
Prawo cywilne
Sprawy egzekucyjne
Prawo upadłościowe
Prawo karne
Prawo spadkowe
Prawo budowlane
Prawo finansowe
Odszkodowania
Hipoteki – administrowanie hipotekami
Prawo farmaceutyczne
Sukcesja, w tym sukcesja firm
Zamówienia publiczne
Oraz wiele innych dziedzin.
Ponadto przy wykorzystaniu najnowszych technologii stworzyliśmy platformę do obsługi prawnej Naszych Klientów, która w połączeniu z dostosowanymi do Państwa potrzeb atrakcyjnymi planami abonamentowymi, pozwoli Państwu zaoszczędzić czas i zminimalizować koszty związane z obsługą prawną.
Co Nas wyróżnia?
CRM – czyli platforma do obsługi prawnej Naszych Klientów to m.in.:
-
zarządzanie swoim kontem
-
wykupywanie abonamentów, dodatkowych godzin na obsługę przez Naszą Kancelarię
-
kontrolę wykorzystania abonamentu
-
śledzenie, na jakim etapie jest realizacja Państwa zlecenia
-
zgłaszanie uwag/komentarzy
-
wybór Adwokata/Radcy Prawnego, który ma zająć się Państwa sprawą
-
wystawianie faktur
-
stały kontakt z Kancelarią
-
video rozmowy (min. z pracownikami Kancelarii)
-
logowanie się do systemu oraz obsługiwać system z dowolnego miejsca i urządzenia – komputer, telefon, iPad
Obok systemu CRM, wdrożyliśmy zasadę Jednego okienka. Nasza Kancelaria w ramach Jednego okienka oferuje Państwu:
-
kompleksową obsługę prawną,
-
wykonanie wszelkich czynności notarialnych;
-
prowadzenie kadr i płac;
-
usługi IT;
-
budowanie systemów;
-
projektowanie stron internetowych;
-
marketing;
-
prowadzenie rachunkowości Państwa firmy;
-
doradztwo prawne i ekonomiczne;
-
kredyty i finansowanie dla firm na atrakcyjnych warunkach oraz inne usługi.
Więcej informacji znajdą Państwo na Naszej stronie internetowej pod adresem Wyślij e-mail Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (22) 241-29-04 lub mailowego: Wyślij e-mail
Blog tematyczny - odnawialne źródła energii - Wyślij e-mail
Informacje o usługach
OZE – Odnawialne Źródła Energii
Wariant 1
-
Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
-
Due diligence w takich obszarach jak:
-
produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i Wyślij e-mail – klienci i konkurenci,
-
zespół zarządzający,
-
organizacja przedsiębiorstwa,
-
Wyślij e-mail ,
-
inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
-
Pełna obsługa prawna firmy;
-
Sporządzanie opinii prawnych;
-
Sporządzanie umów;
-
Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
-
Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
-
7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
-
Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
-
Negocjacje biznesowe;
-
Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
-
Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
-
Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
-
Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
-
Czynności z zakresu budowy elektrowni:
-
Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
-
Analiza terenów wybranych pod budowę elektrowni, sprawdzenie planów zagospodarowania przestrzennego oraz inne czynności sprawdzające wybrane tereny;
-
Przygotowanie i negocjacje umowy kupna-sprzedaży lub umowy dzierżawy wybranego terenu;
-
Uzyskanie pozwoleń administracyjnych na budowę, przyłącza, zezwoleń, koncesji i innych decyzji w związku z budową elektrowni, w tym przyłącze, pozwolenie na budowę;
-
Negocjacje umów i kontaktów z dostawcami usług i materiałów oraz z podwykonawcami;
-
Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
-
Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
-
Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
-
Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
-
Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
-
Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
-
Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni;
-
Pozostałe czynności związane z budową elektrowni.
Wariant 2
-
Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
-
Due diligence w takich obszarach jak:
-
produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i Wyślij e-mail – klienci i konkurenci,
-
zespół zarządzający,
-
organizacja przedsiębiorstwa,
-
Wyślij e-mail ,
-
inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
-
Pełna obsługa prawna firmy;
-
Sporządzanie opinii prawnych;
-
Sporządzanie umów;
-
Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
-
Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
-
7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
-
Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
-
Negocjacje biznesowe;
-
Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
-
Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
-
Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
-
Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
-
Czynności z zakresu budowy elektrowni:
-
Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
-
Obsługa inwestycji przez Kancelarię w ramach kolejnych etapów budowy elektrowni (12-15 etapów w zależności od polityki Klienta);
-
Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
-
Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
-
Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
-
Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
-
Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
-
Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
-
Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni.
Branża IT
-
konsultację wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii
-
audyt umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie
-
audyt dokumentacji dostarczonej do Kancelarii
-
sporządzenie opinii prawnej
-
sporządzenie pełnomocnictw, upoważnień lub innych dokumentów
-
sporządzenie dowolnej umowy
-
pomoc w negocjacjach biznesowych
-
reprezentowanie przed organami administracji rządowej, sądami oraz innymi instytucjami
-
prowadzenie spraw kadrowych
-
sporządzanie pozwów
-
wszelkie inne czynności związane z obsługą prawną Państwa firmy
-
możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta
-
nawet do 7 godzin konsultacji z prawnikiem gratis
-
wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do ustalenia indywidualnych stawek w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań na czynności dokonywane przez Kancelarię
-
due diligence w takich obszarach jak:
-
produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
-
zespół zarządzający
-
organizacja przedsiębiorstwa
-
analiza finansowa
-
inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
-
reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach biznesowych
-
obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja pracy Adwokata/Radcy prawnego w siedzibie Klienta
-
stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
-
pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania jest bezkosztowa)
-
dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
-
wykładnia oraz sporządzanie dokumentów zgodnie z przepisami międzynarodowymi wraz z ich tłumaczeniem
-
czynności z zakresu zamówień publicznych.
Prawo farmaceutyczne
-
audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta:
-
due diligence w takich obszarach jak:
-
produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
-
zespół zarządzający,
-
organizacja przedsiębiorstwa,
-
analiza finansowa,
-
inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
-
pełną obsługę prawną firmy
-
doradztwo ekonomiczne
-
sporządzanie opinii prawnych
-
sporządzanie umów
-
reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
-
indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
-
7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
-
udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach
-
pomoc w negocjacjach biznesowych
-
sporządzanie pozwów
-
mediacje
-
opcja dojazdu do Klienta
-
obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
-
sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
-
stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
-
pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
-
duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
-
dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
-
Usługi z zakresu prawa farmaceutycznego:
-
doradztwo prawne w zakresie ochrony praw własności intelektualnej
-
doradztwo prawne w zakresie warunków uzyskiwania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, jak również zmian dokonywanych po uprzednim zarejestrowaniu produktu leczniczego, z uwzględnieniem zmian odnoszących się do podmiotu odpowiedzialnego, uzyskiwaniem zezwoleń, itp.
-
doradztwo prawne w zakresie zasad zachowania prawidłowego przebiegu badań klinicznych
-
prowadzenie we wszystkich instancjach czynnych i biernych procesów sądowych, w sprawach z zakresu m.in. prawa farmaceutycznego, prawa autorskiego oraz innych
-
doradztwo prawne w zakresie zasad dopuszczania do obrotu produktów leczniczych oraz obrotu produktami leczniczymi, z uwzględnieniem zagadnień pobocznych takich jak: reklama produktu leczniczego, monitorowanie bezpieczeństwa produktu leczniczego, import produktów leczniczych oraz inne
-
doradztwo prawne w zakresie m.in. dopuszczalności i warunków reklamy produktów leczniczych oraz kosmetyków
-
sporządzanie oraz pomoc w negocjowaniu warunków kontraktów z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
-
wykonywanie czynności prawnych z zakresu uzyskania patentu na dany środek leczniczy, kosmetyk
-
doradztwo i wykładnia przepisów m.in. prawa farmaceutycznego
-
śledzenie na bieżąco zmian w prawie polskim oraz UE dotyczących działalności Klienta oraz informowanie go o tych zmianach
-
prawa pacjenta, refundacje leków dostępnych w aptekach, błędy w sztuce lekarskiej oraz inne
-
pomoc prawna przy wprowadzaniu produktów z pogranicza (borderline products)
-
reprezentowanie Klienta w sprawach z zakresu nieuczciwej konkurencji
-
asystowanie przy wstrzymywaniu i wycofywaniu serii produktów
-
inne czynności z zakresu prawa farmaceutycznego
Prawo bankowe
-
audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta
-
due diligence w takich obszarach jak:
-
produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
-
zespół zarządzający
-
organizacja przedsiębiorstwa
-
analiza finansowa
-
inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
-
pełną obsługę prawną firmy
-
doradztwo ekonomiczne
-
sporządzanie opinii prawnych
-
sporządzanie umów
-
reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
-
indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
-
7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
-
udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach
-
pomoc w negocjacjach biznesowych
-
sporządzanie pozwów
-
mediacje
-
opcja dojazdu do Klienta
-
obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
-
sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
-
stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
-
pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
-
duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
-
dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
-
doradztwo prawne, opiniowanie i sporządzanie dokumentów z zakresu:
-
kredytów konsorcjalnych
-
finansowania projektów
-
finansowania nabycia aktywów/leasingu (w tym samolotów, statków, taboru kolejowego)
-
finansowania eksportu
-
finansowania projektów nieruchomościowych
-
finansowania przejęć/finansowania lewarowanego
-
restrukturyzacji i upadłości
-
transakcji strukturyzowanych (w tym sekurytyzacji true sale, syntetycznych i subpartycypacyjnych)
-
sprzedaży portfeli wierzytelności
-
projektów infrastrukturalnych
-
struktury cash management, cashpooling rzeczywisty i wirtualny
-
projektów private equity
-
transakcji leasingu ruchomości i nieruchomości, w tym w obszarze leasingu konsumenckiego, flotowego - CFM, sale and lease back
-
elektronicznych instrumentów płatniczych, implementacja SEPA
-
tworzenia, nabycia i restrukturyzacji banków, oddziałów instytucji kredytowych, funduszy inwestycyjnych
-
zakup/sprzedaż obligacji
-
akty założycielskie spółdzielni, banków spółdzielczych
-
zgromadzeń zarządu
-
posiedzeń Rady Nadzorczej
-
wykładni przepisów dotyczącej możliwości zaskarżania
-
podejmowanych uchwał
-
kontraktów z przedsiębiorcami
-
konsolidacji, zrzeszania się banków
-
tworzenia filii i oddziałów
-
wszelkich czynności przewidzianych „Ustawą milenijną”
-
oraz „Ustawą prawo bankowe”
Sukcesja (następstwo prawne)
Nasza Kancelaria świadczy usługi z zakresu sukcesji dla osób fizycznych oraz firm.
Czynności z zakresu sukcesji uniwersalnej obejmują m.in.:
-
Nabycie spadku;
-
Przekształcenie spółek w oparciu o przepisy KSH;
-
Łączenie osób prawnych (na podstawie ustawy prawo spółdzielcze);
-
Dziedziczenie:
a) testamentowe;
b) ustawowe;
Czynności z zakresu sukcesji syngularnej obejmują m.in.:
-
Sprzedaż;
-
Zamianę;
-
Darowiznę konkretnych przedmiotów;
-
Wypłata sumy pieniężnej z rachunku bankowego na rzecz osoby wskazanej w umowie po śmierci posiadacza tego rachunku.
Przeprowadzamy również wszelkie czynności z zakresu SUKCESJI FIRM, które obejmują m.in.:
-
Audyt due diligence – zalecany dla przygotowania firmy do przejęcia przez wyznaczonego członka rodziny;
-
Analiza stanu prawnego firmy;
-
Sporządzanie raportu zawierającego proponowane rozwiązania prawne w celu przeprowadzenia sukcesji;
-
Przygotowanie propozycji mechanizmów zabezpieczających odchodzącego seniora;
-
Sporządzanie pełnego planu sukcesyjnego;
-
Szkolenia dla firm z zakresu sukcesji;
-
Sporządzanie umów spółek z zastosowaniem znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego w zakresie dziedziczenia majątki firm i udziałów w spółkach;
-
Zastosowanie „zapisu windykacyjnego” w testamentach;
-
Oraz inne czynności.
Prawo hipoteczne – administrator hipoteki
-
Administrowanie hipotekami:
a) stały nadzór nad hipotekami;
b) wykonywanie praw i obowiązków wierzyciela hipotecznego;
c) zawieranie umów o zawarcie hipoteki;
-
Zastępstwo procesowe;
-
Przekształcenia praw do gruntów;
-
Ustanawianie zabezpieczeń wierzytelności;
-
Dokonywanie wpisów do KW;
-
Sporządzanie umów sprzedaży/nabycia nieruchomości;
-
Zastępstwo w postępowaniach administracyjnych;
-
Sporządzanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji.
-
Prawo handlowe;
-
Prawo pracy;
-
Prawo gospodarcze;
-
Prawo cywilne;
-
Prawo upadłościowe i naprawcze;
-
Prawo spadkowe;
-
Odszkodowania;
-
Sprawy egzekucyjne;
-
Windykacja wierzytelności;
-
Zamówienia publiczne.
-
Sprzedaż i tworzenie spółek
-
Wprowadzanie spółek na giełdę.
-
Przekształcenia spółek.
Po pierwszych trzech miesiącach współpracy, jeśli klient wykorzystuje zbliżoną ilość godzin pracy Kancelarii jest możliwość ustanowienia stałego abonamentu, gdzie wyznacznikiem będzie liczba godzin.
Umowa z Klientem zawierana jest na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
Na życzenie Klienta, poza stawką godzinową, istnieje możliwość rozliczenia od danej czynności prawnej, np.:
-
założenie spółki celowej – od 1500zł netto,
-
sporządzenie umowy inwestycyjnej -od 7 000 zł netto,
-
sporządzenie umowy o współpracy – od 5 000 zł netto,
-
sporządzenie pozwu do wartości przedmiotu sporu do 100 000 euro – od 1500 zł netto.
Dane kontaktowe
LAW & BUSINESS
Kancelaria Doradztwa
Prawno-Ekonomicznego
Spółka z ograniczną odpowidzialnością
Warszawa 01-192, ul. Leszno 8/78
Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem Wyślij e-mail , REGON Wyślij e-mail , NIP 527-267-24-95, z kapitałem zakładowym w wysokości 5.000,00 złotych, w całości wpłaconym.
Tel./Fax.: Wyślij e-mail
Dział Handlowy
Tel./Fax.: Wyślij e-mail , 02
e-mail: Wyślij e-mail
Kancelaria czynna od pn. do pt. w godzinach 9.00-17.00
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.