Korektę przebiegu wykonujemy w samochodach, motocyklach i sprzęcie budowlanym marki: ACURA, ALFA ROMEO, APRILIA, AUDI,BENTLEY, BMW, BUELL, CAGIVA, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DAEWOO, DAIHATSU, DERBI, DODGE, DUCATI, FENDT, FERRARI, FIAT, FORD, GENERAL MOTORS, GILERA, HARLEY DAVITSON, HONDA, HYUNDAI, ISUZU, IVECO, JAGUAR, JCB, JEEP, KAWASAKI, KIA, KTM, LAMBORGHINI, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, LINCOLN, LINHAI, LOTUS, MASERATI, MASSEY FERGUSON, MAZDA, MERCEDES, MINI, MITSUBISHI, NEW HOLLAND, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PIAGGIO, POLARIS, PORSCHE, RENAULT, ROVER-MG, SAAB, SEAT, SKODA, SMART, SSANG YONG, SUBARU, SUZUKI, TATA, TOYOTA, VOLVO. Korektę wykonujemy w zależności od licznika poprzez:
DIAGNOZA - korekta wykonywana przez gniazdo diagnostyczne - czas wykonania do 5 min.
DIAGNOZA LICZNIKA - korekta wykonywana oryginalnymi wtyczkami przez gniazda znajdujące się w obudowie licznika, bez konieczności rozbierania licznika - czas wykonania do 30 min.
KLIPS - korekta wykonywana poprzez demontaż licznika i podłączenie się klipsem bezpośrednio do pamięci ( w niektórych przypadkach konieczne jest podlutowanie się do płyty głównej licznika) czas wykonania do 60 min.
WARSZTAT - korekta wykonywana na terenie warsztatu ze względu na bardzo wysoki stopień skomplikowania.
Korekte przeprowadzamy także w:
- komputerze silnika
- komputerze skrzyni biegów
- różnego rodzaju modułach (CAN GATEWAY, BSI, SRI, CAS, EWS, LCM, EZS, ZGS, ZKM, BCM, CARDTRONIC)
- kluczykach, itp.
Przy zleceniu przeprogramowania wskazania przebiegu należy pamiętać iż wszelkie zmiany wskazań liczników elektronicznych oraz analogowych wykonywane są tylko i wyłącznie na zlecenie i odpowiedzialność właściciela pojazdu, który jest zobowiązany do poinformowania przyszłego nabywcę pojazdu o dokonanej zmianie stanu licznika.