favore.pl
Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing

Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing nr 404076

Lokalizacja: Łodź (woj. łódzkie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
100 / osoba
Kontakt
Justyna Moreń
Pro Studio Training s.c.
Wyślij e-mail
Czahary 44/2
93-478 Łodź

tel: 605847170605847170
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 10:00-18:00
www.prostudiotraining.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI

 

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty poświęcone osobom, które wkraczają na rynek pracy i tym, którzy na co dzień kontaktują się z klientem i chcą utrwalić bądź ulepszyć swoje kompetencje.

Zdobądź klienta przez telefon - czyli skuteczny telemarketing

Podczas warsztatów skupimy się na tym, czego brakuje Ci, by być o stopień lepszym w rozmowach z potencjalnym nabywcą Twojego produktu bądź usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej sprzedaży, pokażę parę chwytów, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie telefonicznej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał.

Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś doświadczonym telemarketerem z pewnością nurtują Cię problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.

o        Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem

o        Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz

o        Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia

o        Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą

o        Dostaniesz materiały szkoleniowe i certyfikat

o        Skorzystasz z cateringu

o        Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.

KIEDY, ILE?

Czas i miejsce: Łódź, 28.07.2012 (sobota) w godzinach 10.00-18.00

Inwestycja 100 zł 

Minimalna liczba uczestników: 4

Zgłoszenie na warsztaty jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu zamieszczonego na stronie.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Tematyka
Czas trwania

1. Wstęp - Rundka powitalna; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia

45 minut

2. Czym jest telemarketing, czyli zdrowe podejście do klienta

1 h

3. Standardowa formuła powitania

1 h

4. Badanie potrzeb klienta poprzez zadawanie pytań

2 h

5. Cechy i umiejętności dobrego telemarketera

1h

5. Praca z trudnym klientem - typy osobowości, sposoby reagowania

2 h

6. Podsumowanie szkolenia

15 minut

Razem:

8 h

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
100 / osoba
Kontakt
Justyna Moreń
Pro Studio Training s.c.
Wyślij e-mail
Czahary 44/2
93-478 Łodź

tel: 605847170605847170
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 10:00-18:00
www.prostudiotraining.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU prostudiotraining
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing - galeria
Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: PLC, HMI, SCADA, sterowanie, szafy sterwonicze   Następna usługa: Nadzór techniczny nad inwestycją budowlaną , Inspektor Nadzoru