(rok założenia 1959)
Podstawowa forma nauki gry na instrumencie muzycznym, najmniej absorbująca pod względem czasowym. Indywidualne lekcje gry na fortepianie, keyboardzie, skrzypcach, wiolonczeli, gitarze, flecie, klarnecie, saksofonie, oboju, akordeonie i perkusji oraz innych. Nauka śpiewu: (zajęcia wokalno-aktorskie, dykcja, ekspresja, ruch sceniczny). Dzieci, młodzież i dorośli. Początkujący i zaawansowani.
(rok założenia 1994)
Wpis do ewidencji niepublicznych szkół muzycznych prowadzonej przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod numerem 30/96.
Dla początkujących. Podstawowa forma nauki muzyki. indywidualne lekcje gry na fortepianie, keyboardzie, skrzypcach, wiolonczeli, gitarze, flecie, klarnecie, saksofonie, oboju, akordeonie i perkusji oraz innych. Lekcje z akompaniatorem. Grupowe zajęcia z kształcenia słuchu, audycji muzycznych, chóru lub orkiestry oraz indywidualne lekcje fortepianu dodatkowego.
(rok założenia 1994)
Wpis do ewidencji niepublicznych szkół muzycznych prowadzonej przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod numerem 389/43/2004.
Dla zaawansowanych. Zawód muzyk. Przygotowanie do studiów muzycznych. indywidualne lekcje gry na fortepianie, keyboardzie, skrzypcach, wiolonczeli, gitarze, flecie, klarnecie, saksofonie, oboju, akordeonie i perkusji oraz innych. Lekcje z akompaniatorem. Grupowe zajęcia z kształcenia słuchu, zasad muzyki, literatury muzycznej, historii muzyki, form muzycznych, harmonii, chóru lub orkiestry oraz indywidualne lekcje fortepianu dodatkowego.