favore.pl
Brak zdjęcia

Administracja i zarządzanie nieruchomościami nr 408988

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: blisko kina Kijów, Hoteli Cracovia,Ibis

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Beata Warot
ADMA
Wyślij e-mail
ul.Syrokomli 19a/13
30-102 Kraków

tel: 502 920 055502 920 055
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Firma "ADMA" zajmuje sie profesjonalnie zarządzaniem i administracją nieruchomości : wspólnoty mieszkaniowe, współwłasność ,komercyjne, apatartamenty , mieszkania.Zajmujemy sie również regulacja stanów prawnych i pomocą w zakresie najmu nieruchomości.Czynności zarządcy wykonywane są zgodnie z etyką zawodową i wysoką wiedzą w zakresie zarządzania  nieruchomościami..Posiadamy licencje zawodowe , oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Beata Warot
ADMA
Wyślij e-mail
ul.Syrokomli 19a/13
30-102 Kraków

tel: 502 920 055502 920 055
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU admakrakow
negatywna
rozwiń Najbardziej niekompetentni ludzie z jakimi się spotkałam. Podczas wyprowadzki z mieszkania zarządzanego przez administrację ADMA Pani B.W. odbierała mieszkanie i spisywała liczniki, gdyż licznik był przepisany na mnie, więc trzeba było złożyć wniosek zdawczo-odbiorczy. Kulturalnie się rozeszłyśmy a po 2 miesiącach dostałam rachunek na prawie 3000!!! złotych za zużycie prądu za TYDZIEŃ, bo okazuje się że Pani nie umiała spisać liczników i się nie przyznała, że nie wie co robi. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że to nie jej wina bo w sumie ja też tam byłam i mogłam to zweryfikować. Do głowy mi nie przyszło, że osoba pracująca w administracji nie wie jak spisać licznik, gdyby jeszcze mi powiedziała, że nie wie co robi to sama bym poszukała, jak to zrobić, a mój błąd polegał na tym że zaufałam tej pani, że skoro to jej praca to wie co robi. Najlepsze, że Pani uzasadniła swój dyletantyzm słowami, że ona się tym nie zajmuje i to nie leży w jej kompetencjach. W takim razie, jeśli się tym Pani nie zajmuje to co tam Pani robiła? Na zasadzie spierniczyłam sprawę, ale to nie moja wina, bo ja w ogóle nie powinnam tego dotykać. Bardzo profesjonalne podejście. Odkręcenie tego wszystkiego zajęło mi 2 miesiące. 2 miesiące nerwów i chodzenia i dzwonienia do Taurona, przez totalną niekompetencję Pani B.W. Amatorszczyzna tej firmy i podejście do człowieka wybiło poza skalę nieudacznictwa i skurwy.... Odradzam tę firmę każdemu. Problem jaki mi ta Pani zafundowała, o którym tu piszę, niech będzie przestrogą dla każdego chcącego rozpocząć współpracę z tą pożal się boże firmą administracyjną. Wystawiona 23-06-2023 19:44 przez Karolina (83.10.205.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Najbardziej niekompetentni ludzie z jakimi się spotkałam. Podczas wyprowadzki z mieszkania zarządzanego przez administrację ADMA Pani B.W. odbierała mieszkanie i spisywała liczniki, gdyż licznik był przepisany na mnie, więc trzeba było złożyć wniosek zdawczo-odbiorczy. Kulturalnie się rozeszłyśmy a po 2 miesiącach dostałam rachunek na prawie 3000!!! złotych za zużycie prądu za TYDZIEŃ, bo okazuje się że Pani nie umiała spisać liczników i się nie przyznała, że nie wie co robi. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że to nie jej wina bo w sumie ja też tam byłam i mogłam to zweryfikować. Do głowy mi nie przyszło, że osoba pracująca w administracji nie wie jak spisać licznik, gdyby jeszcze mi powiedziała, że nie wie co robi to sama bym poszukała, jak to zrobić, a mój błąd polegał na tym że zaufałam tej pani, że skoro to jej praca to wie co robi. Najlepsze, że Pani uzasadniła swój dyletantyzm słowami, że ona się tym nie zajmuje i to nie leży w jej kompetencjach. W takim razie, jeśli się tym Pani nie zajmuje to co tam Pani robiła? Na zasadzie spierniczyłam sprawę, ale to nie moja wina, bo ja w ogóle nie powinnam tego dotykać. Bardzo profesjonalne podejście. Odkręcenie tego wszystkiego zajęło mi 2 miesiące. 2 miesiące nerwów i chodzenia i dzwonienia do Taurona, przez totalną niekompetencję Pani B.W. Amatorszczyzna tej firmy i podejście do człowieka wybiło poza skalę nieudacznictwa i skurwy.... Odradzam tę firmę każdemu. Problem jaki mi ta Pani zafundowała, o którym tu piszę, niech będzie przestrogą dla każdego chcącego rozpocząć współpracę z tą pożal się boże firmą administracyjną. Wystawiona 23-06-2023 19:44 przez Karolina (83.10.205.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię

Administracja i zarządzanie nieruchomościami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Strzyżenie psów, pielęgnacja zwierząt, groomer   Następna usługa: Terapia dla każdego