favore.pl
Ksiegowosc - Warszawa

Ksiegowosc - Warszawa nr 4123

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Siedziba firmy znajduje się na 40 Piętrze, Intraco II

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
BanFi Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

tel: 22 830236022 8302360
tel: 22 830236122 8302361
fax: 22 8302363
tel: 22 8302366
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI

BanFi Sp. z o.o. powstała w celu sprostania rosnącemu zapotrzebowaniu naszych Klientów na kompetentne i terminowe informacje o sytuacji ekonomiczno-finansowej, niezbędne do bieżącego zarządzania przedsiębiorstwem.

Co robimy?


Pomagamy naszym Klientom podejmować efektywne decyzje, stając się ich działem finansowym, partnerem i doradcą.

Stosujemy kompleksowy outsourcing funkcji działu finansowego, włączając w to:


  księgowość
  kadry i płace
  rachunkowość zarządczą
  controlling
  analizy finansowe
  raporty sprzedaży
  raporty zarządcze
  optymalizację źródeł finansowania
  wycenę inwestycji
  monitoring płynności finansowej
  doradztwo biznesowe

Co dostarczamy?



Zakres oraz szczegółowość potrzebnych informacji zależy od zajmowanego stanowiska, a także od osobistych preferencji, dlatego uruchomiliśmy portal internetowy.

Dzięki temu rozwiązaniu, każda uprawniona przez Klienta osoba ma dostęp do zindywidualizowanej zawartości portalu, opartej o dane finansowo-ekonomiczne, sprawozdania oraz analizy, które zawsze mają

O firmie

W naszej działalności kierujemy się fundamentalnymi zasadami troski o dobro Klienta, zaufania, wzajemnego szacunku oraz woli sukcesu. Pozwalają nam one realizować misję niesienia pomocy w podejmowaniu efektywnych, a zarazem bezpiecznych decyzji.

My wszyscy w Banfi Sp. z o.o. pragniemy dostarczać informacje i doradzać Państwu, w celu efektywnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa.

Współpracę z naszymi Klientami opieramy na pełnym zrozumieniu specyfiki działalności gospodarczej, co pozwala na właściwe ukierunkowanie i organizację prac oraz dostosowanie rozwiązań do potrzeb każdego Klienta. Na bieżąco udzielamy wszechstronnego wsparcia przy rozwiązywaniu problemów, stawiając do dyspozycji wysokiej klasy specjalistów.

Zdając sobie sprawę z szumu informacyjnego, który dociera do osób kierujących przedsiębiorstwem, dostarczamy sprawozdania i analizy zawsze w przejrzystej i czytelnej formie. Dzięki dostępowi do zindywidualizowanego portalu internetowego microfinance.pl, każdy nasz Klient ma wgląd do aktualnych i historycznych danych o sytuacji finansowo-ekonomicznej swojego przedsiębiorstwa.  

Oferta


      Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z ciągłym podejmowaniem decyzji oraz szukaniem właściwych rozwiązań. 

      Naszym Klientom oferujemy profesjonalne i skuteczne prowadzenie księgowości, jak również przygotowanie analiz oraz doradztwo pomagające w podjęciu efektywnych decyzji podatkowych, rachunkowych oraz biznesowych.



Prowadząc rachunkowość naszych Klientów, utrzymujemy z nimi ciągły kontakt, rekomendując właściwe rozwiązania księgowo-podatkowe, dostosowane do specyfiki ich działalności.

  • Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości (pełna księgowość)

 

       Naszym Klientom oferujemy prowadzenie pełnej księgowości wzbogacone o możliwości sprawozdawcze, zarówno według ustawy o rachunkowości, jak również podatkowych lub grupowych, które mogą stanowić podstawę tworzenia sprawozdań finansowych według standardów międzynarodowych.
        Ważną cechą świadczonych usług jest ich profesjonalizm, dzięki czemu nasi klienci uzyskują znaczne oszczędności czasowe i kosztowe w czasie kontroli instytucji skarbowych lub regulacyjnych oraz badania sprawozdania finansowego.
      W celu zapewnienia naszym Klientom wysokiej jakości świadczonych przez nas usług nieustannie czuwamy nad bieżącą sytuacją podatkową jednostki poprzez:

  • usprawnianie zasad obiegu dokumentów w jednostce,
  • doradztwo w zakresie rozwiązań optymalizujących wysokość należności podatkowych,
  • dbałość o bezpieczeństwo podatkowe zawieranych transakcji,
  • uzgadnianie wyglądu formalnego i rachunkowego każdego pierwszego dowodu księgowego danego rodzaju (pierwszej faktury sprzedaży, faktury eksportowej, wezwania do zapłaty, OT itp.),
  • sprawdzanie poprawności wszystkich dokumentów,
  • informowanie o mających wejść w życie zmianach przepisów mogących mieć znaczenie dla prowadzonej przez Was działalności gospodarczej,
  • codzienny kontakt w sprawach wymagających konsultacji.


         Opierając się na przepisach ustawy o rachunkowości, Krajowych i Międzynarodowych Standardach Rachunkowości oraz uwzględniając zmieniające się przepisy ustaw podatkowych oferujemy naszym Klientom:

  • ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zarówno dla celów bilansowych jak i podatkowych oraz dokonywania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wg zatwierdzonego przez klienta planu amortyzacji,
  • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług,
  • obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług oraz miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych,
  • prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej operacji magazynowych lub integracja z systemem klienta,
  • kontrola należności i zobowiązań,
  • bieżący monitoring oraz dokonywanie płatności,
  • przygotowanie faktur sprzedaży,
  • sporządzanie obowiązkowych i dodatkowych sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS,
  • przekształcanie sprawozdań na inne standardy rachunkowości, 
  • bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta,
  • przygotowanie Klientów do warunków prowadzenia działalności na rynkach Unii Europejskiej,
  • współpraca z przedstawicielami służb finansowo-rachunkowych klienta oraz z instytucjami kontrolnymi,
  • udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa.
  • Prowadzenie rozliczeń podatkowych według księgi przychodów i rozchodów

 

      Poprawne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów wymaga wiedzy dotyczącej zasad jej prowadzenia, jak również znajomości oraz umiejętności stosownego wykorzystania odpowiednich przepisów prawa podatkowego.

       Dla Klientów prowadzących uproszczoną księgowości w postaci księgi przychodów i rozchodów oferujemy:

  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z aktualnymi przepisami, w tym: ewidencjonowanie dokumentów zakupu, ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży oraz ewidencjonowanie dokumentów wewnętrznych (PK, DW),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • przygotowanie planu amortyzacji,
  • prowadzenie rejestrów VAT,
  • prowadzenie rejestru przebiegu samochodów,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,
  • sporządzanie innych niż roczne, okresowych deklaracji i sprawozdań wymaganych przepisami prawa,
  • sporządzanie przelewów z tytułu zobowiązań publiczno-prawnych,
  • odbiór dokumentów przez naszego kuriera,
  • roczne rozliczenie działalności gospodarczej na podstawie prowadzonej księgi przychodów i rozchodów.
  • Obsługa rejestru należności i zobowiązań

 

       Jednym z najważniejszych problemów firmy funkcjonującej w gospodarce rynkowej jest utrzymania płynności finansowej, czyli zdolności do terminowego regulowania zobowiązań bieżących. Utrata płynności finansowej jest bowiem najczęściej wstępem do ogłoszenia niewypłacalności i upadłości przedsiębiorstwa lub organizacji. Prowadzi ona do zmniejszenia zaufania banków i ograniczenia przedsiębiorstwu kredytów oraz do zmniejszenia zakresu kredytów dla kontrahentów i w konsekwencji do kurczenia się obszaru działania na rynku. Równocześnie dostawcy w warunkach wzrostu ryzyka kredytowego wycofują kredyty kupieckie i prowadzą z firmą transakcje gotówkowe. Wszystko to, wraz z utratą reputacji firmy, odbija się ujemnie na poziomie osiąganych zysków i zmniejsza jej wartość rynkową.

        W ramach naszej oferty dajemy naszym Klientom możliwość bieżącej kontroli należności i zobowiązań. Umożliwia to większą kontrolę oraz planowanie płynności finansowej przedsiębiorstwa, wraz z możliwością zarządzania środkami finansowymi oraz gotówką, na przykład lokowanie wolnych środków na krótkoterminowych lokatach bez ponoszenia ryzyka utraty płynności. Dodatkowo możliwe jest śledzenie należności i zobowiązań na poszczególnych dostawcach i odbiorcach, dzięki czemu Klient ma możliwość dostosowania swojej oferty handlowej dla poszczególnych grup. Usługę polegającą na zarządzaniu rejestrem należności i zobowiązań realizujemy poprzez:

  • przygotowywanie zestawień oraz monitorowanie terminów płatności kontrahentów oraz bieżących i przyszłych zobowiązań,
  • tworzenie zestawień opóźnionych i niezapłaconych należności i zobowiązań, 
  • monitowanie kontrahentów niepłacących w terminie za usługi i towary,
  • monitorowanie środków na rachunku klienta w celu ich dopasowania do wartości niezbędnych środków,
  • dokonywanie płatności za zobowiązania na podstawie pełnomocnictwa lub wystawianie poleceń zapłaty – przygotowywanie druków przelewów lub zapisów elektronicznych do autoryzacji w systemach bankowych, 
  • wystawienie oraz wysyłanie wezwań do zapłaty należności,
  • egzekwowanie zabezpieczeń płatności,
  • bieżąca współpraca oraz przekazywanie spraw niespłaconych należności w celu egzekucji sądowej do działu prawnego klienta lub kancelarii prawnej. 
  • Fakturowanie sprzedaży oraz przygotowywanie dokumentów magazynowych

 

        Naszym Klientom oferujemy usługę fakturowania oraz przygotowywania dokumentów magazynowych. Pozwala to Klientom na uwolnienie zasobów poświęcanych na ten cel jak również daje możliwość koncentracji na prowadzeniu działalności operacyjnej.

        Usługę fakturowania sprzedaży oraz przygotowywania dokumentów magazynowych szczególnie polecamy przedsiębiorstwom związanym z rozwiązaniami telekomunikacyjnymi, internetowymi, finansowymi, wspólnotom mieszkaniowym i spółdzielniom, oraz małym firmom  ale również innym podmiotom zainteresowanym.

 

Cennik


Opłaty za nasze usługi są każdorazowo negocjowane indywidualnie z Klientami na bazie uzgodnionego zakresu pracy.

Poniżej przedstawiamy ceny standardowych usług.

Pełna księgowość
  Prowadzenie ksiąg rachunkowych od 900 zł

Podatkowa księga przychodów i rozchodów
 

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów

od 300 zł

Produkty specjalne
  Pakiet specjalny dla agentów ubezpieczeniowych i przedstawicieli handlowych od 100 zł

Usługi doradcze
 

Stawka godzinowa

od 70 zł


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
BanFi Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

tel: 22 830236022 8302360
tel: 22 830236122 8302361
fax: 22 8302363
tel: 22 8302366
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Ksiegowosc - Warszawa - galeria
Ksiegowosc - Warszawa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: WYPEŁNIACZE Usta Zmarszczki NIESAMOWITE EFEKTY!!!   Następna usługa: Media 4 Tani Internet Wroclaw - Zielona - Gora Klodzko