wwReklamacje to innowacyjny i prosty system do obsługi reklamacji. Dzięki któremu można oszczędzić czas i pieniądze.
System wwReklamacje oferuje jedyną w swoim rodzaju możliwośćkompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego. Już od pierwszego logowania zapewnia wszelkie narzędzia niezbędne do sporządzenia zgłoszenia. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom umożliwia szybkie przyjęcie każdej reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie.
System magazynuje wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu, monitoruje terminy ich realizacji oraz udostępnia klientom informacje o statusie reklamacji. Pozwala to oszczędzić czas i zmniejszyć koszty, a przede wszystkim podwyższa standard obsługi klienta.
Kreator formularza umożliwia opracowanie arkusza reklamacjiidealnie dopasowanego do potrzeb. Każda branża charakteryzuje swoje produkty za pomocą określonej specyfikacji. System wwReklamacje pozwala dostosować kryteria formularza zarówno do typu towaru, jak i sposobu funkcjonowania sklepu. Dzięki temu powstaje kompletny i przejrzysty dokument, za sprawą którego przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego zajmuje tylko chwilę.
Co więcej, system pozwala rozszerzyć listę statusów reklamacji, dzięki której określany jest etap realizacji zgłoszenia – od jego przyjęcia, aż do odbioru towaru przez klienta.
Żadna reklamacja nie zostanie pominięta! System sam porządkuje zgłoszenia według terminu realizacji i informuje użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem, gdy zbliża się czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji. Ponadto istnieje możliwość zmiany w dowolnym momencie terminu oznaczania reklamacji jako ważnych oraz krytycznych.
System może również automatycznie powiadamiać klientao każdej zmianie statusu. Wystarczy, że w formularzu reklamacyjnym poda swój adres e-mail, a system automatycznie wyśle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez sklep, a także każdorazowo poinformuje o zmianie statusu reklamacji. Ponadto wszystkie wiadomości wysyłane przez wwReklamacje są rejestrowane i można je podejrzeć w dowolnym momencie.
Integrując system wwReklamacje ze stroną sklepu, klienci otrzymują możliwość samodzielnego złożenia reklamacji oraz swobodny dostęp do śledzenia statusu zgłoszenia. Jest toidealne rozwiązanie dla sklepów prowadzących sprzedaż on-line. Pozwala zaoszczędzić czas i skraca cały proces reklamacyjny do niezbędnego minimum.
Moduł jest w pełni elastyczny - istnieje możliwość zmiany jego wysokości i szerokości, układu przycisków, a także dodania własnej treści.
Na starcie każdy może przetestować system za darmo przez 30 dni.