Kancelaria rozpoczęła działalność w 2009 roku swoim zakresem działa obejmuje teren całego kraju. Standardy pracy i jakość oferowanych usług opierają się na doświadczeniach zebranych w trakcie pracy z czołowymi firmami i kancelariami w zarządzaniu finansami, księgowością, controllingiem i prawem. Cenieni jesteśmy za skuteczność, proste procedury współpracy a także indywidualne traktowanie klientów, w swej dotychczasowej działalności w Polsce zdobyliśmy uznanie wielu rodzimych firm jak również międzynarodowych koncernów. Misją Kancelarii Finansowo – Prawnej jest dostarczanie skutecznych i dostępnych usług w zakresie obsługi księgowej, finansowej, organizacyjnej i prawnej, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów.
Stale się szkolimy i śledzimy ustawodawstwo. Nasze kompetencje eliminują zaangażowanie Państwa w wiele tematów i pozwalają skoncentrować się na swojej podstawowej działalności.
USŁUGI KSIĘGOWE
Kancelaria Finansowo-Prawna posiada szeroką ofertę dla każdego typu prowadzonej działalności. Znajdziecie w niej Państwo szereg czynności związanych zarówno z rozpoczęciem działalności gospodarczej, jak i jej prowadzeniem. Zapewniamy pełen pakiet usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy:
-
pomoc i doradztwo w wyborze konkretnego rodzaju działalności, sposobu księgowania oraz metody opodatkowania;
-
rejestrację firmy wraz z przygotowaniem formalności (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, REGON, ZUS, US, itd.);
-
uzyskiwanie odpisów, zaświadczeń, pomoc w wypełnianiu wniosków, redagowaniu podań i odwołań itp.;
-
wspieranie w procesach organizacyjnych firmy zarówno na etapie tworzenia działalności, jak i jej rozwoju, dostosowywanie zasad współpracy do oczekiwań klienta;
-
sporządzenie Wniosku o przyznanie osobie bezrobotnej jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej do PUP;
-
tworzenie zestawień i raportów z wykorzystaniem metod rachunkowości zarządczej;
-
prowadzenie ewidencji dla celów podatkowych, zgodnie z obowiązującym prawem;
-
prowadzenie ewidencji wymaganych przez ustawę o rachunkowości;
-
inne usługi wg potrzeb i życzenia Klienta.
Istnieje możliwość odbioru dokumentów w miejscu dogodnym dla klienta, raz lub więcej razy w miesiącu, w zależności od potrzeb.
Na dobry początek...Dla osób planujących założenie własnej firmy, które zdecydowały się na skorzystanie z naszych usług oferujemy bezpłatną pomoc przy rejestracji działalności.
Księgi rachunkowe
W zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych zajmujemy się:
-
rejestracją dokumentów oraz prowadzeniem ewidencji w księgach rachunkowych w siedzibie naszego biura;
-
prowadzeniem wszystkich ewidencji wymaganych przepisam;i
-
prowadzeniem rejestru zakupu i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług (VAT);
-
sporządzaniem deklaracji podatkowych oraz obliczaniem miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
-
sporządzaniem rocznych sprawozdań, bilansu, rocznego rozliczenia podatku dochodowego;
-
opracowaniem polityki rachunkowości, zakładowego planu kont;
-
sporządzaniem raportów i zestawień według indywidualnych potrzeb z wykorzystaniem narzędzi rachunkowości zarządczej.
Podatkowa Księga Przychodów i rozchodów
W ramach prowadzenia Podatkowej księgi przychodów i rozchodów, zajmujemy się:
-
rejestracją dokumentów oraz prowadzeniem ewidencji w Podatkowej księdze przychodów i rozchodów w siedzibie naszego biura;
-
prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami prowadzeniem rejestru zakupu i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług (VAT);
-
sporządzaniem deklaracji podatkowych oraz obliczaniem miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
-
sporządzaniem rocznego rozliczenia podatku dochodowego;
Ryczałt
W ramach prowadzenia Ewidencji ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, zajmujemy się:
-
prowadzeniem ewidencji przychodów w siedzibie naszego biura;
-
prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami prowadzeniem rejestru zakupu i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług (VAT);
-
wypełnianiem kart składek ubezpieczeniowych;
-
rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych.
Kadry i Płace
W ramach obsługi kadrowej i płacowej, zajmujemy się:
-
sporządzaniem umów o pracę;
-
sporządzaniem i aktualizacją teczek osobowych;
-
sporządzaniem list płac, deklaracji RMUA;
-
prowadzeniem ewidencji wynagrodzeń;
-
sporządzaniem dokumentacji dla ZUS i pracowników;
-
obliczaniem miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy, sporządzaniem deklaracji dla US.
WINDYKACJA
Oferujemy Państwu świadczenie szeregu naszych usług zapewniających kompleksowe nadzorowanie i zarządzanie wierzytelnościami:
-
Działania prewencyjne – raporty handlowe,
-
Zarządzanie ryzykiem kredytowym,
-
Monitoringu należności,
-
Windykacji przesądowej,
-
Pośrednictwo w obrocie należnościami,
-
Wykup należności,
-
Obsługi spraw na drodze sądowej i egzekucyjnej,
Wszystkie działania mogą być prowadzone w imieniu Państwa przez Kancelarię Finansowo -Prawną co pozwala zachować dobre relacje biznesowe z jednoczesnym położeniem nacisku na płatności.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.