1. Analiza techniczna dokumentacji projektowej, kontakt i korespondencja z Biurem Projektowym,
2. Współpraca z przedstawicielami Inwestora w każdym aspekcie związanym z realizacją przedmiotowej inwestycji w tym
organizacja przetargu na wybór Wykonawcy
3. Udział w spotkaniach z przedstawicielami Generalnego Wykonawcy i Inwestora
4. Przeprowadzanie inspekcji na terenie budowy - w zależności od sytuacji
5. Pomoc w negocjacjach umownych z GW , w zakresie ustalonym przez obie strony
6. Analiza rozwiązań projektowych pod kątem ich optymalizacji ekonomicznej
7. Weryfikacja i nadzór nad harmonogramem rzeczowo- finansowym budowy pod kątem terminowego
i zgodnego z założonym budżetem ukończenia inwestycji
8. Pomoc techniczna w rozwiązywaniu problemów wynikłych na budowie
9. Składanie miesięcznych raportów o stanie (technicznym, finansowym, terminowym) Inwestycji
10. Akceptacja Podwykonawców – w uzgodnieniu z przedstawicielem Inwestora
11. Prowadzenie dokumentacji Inwestycji ( zestawienia, raporty, bieżąca korespondencja z GW i na zewnątrz)
12. Nadzór nad dokumentacją wykonawczą i powykonawczą
13. Prowadzenie odbiorów robót budowlanych i branżowych ( wszystkie branże)
14. Nadzór nad wykonywaniem przez Wykonawców planów jakości i ich weryfikacja
15. Likwidacja szkód dla firm ubezpieczeniowych oraz klientów indywidualnych