Osobisty System Rekomendacji
Pozwól innym budować Twoją listę klientów
Szkolenie w Gdańsku, 10.07.2013
Oferta, sprzedaż, koszty... to tylko kilka z licznych aspektów biznesu, które zaprzątają głowę przedsiębiorcom i handlowcom. Zapewne często o nich myślisz pozyskując klientów.
Jest jednak jeden czynnik rozwoju firmy, o którym wiele osób zapomina w natłoku codziennych zadań operacyjnych - relacje. To właśnie one decydują o osiąganiu wielu celów, a także zdobywaniu kontraktów. Nie robimy interesów z firmami, ich strategiami, ofertą, czy promocją - robimy je z ludźmi.
Czy wiesz jak budować sieć kontaktów i pozyskiwać rekomendacje, które mogą zmienić oblicze Twojej firmy?
Dowiedz się, dlaczego rekomendacje są tak skuteczną metodą pozyskiwania klientów.
Określ, jakie kontakty będą dla Ciebie najważniejsze.
Naucz się pozyskiwać kontakty w różnorodnych sytuacjach.
Naucz się budować sieć kontaktów, która będzie Cię polecała.
Rozwiń swoje umiejętności dbania o relacje i zarządzania nimi.
Naucz się pozyskiwać nowych klientów z pomocą Twoich aktualnych klientów.
Dowiedz się, jakie narzędzia generujące polecenia stosują inne firmy i handlowcy.
Dowiedz się, jak monitorować swoje działania networkingowe i ich efekty.
Program szkolenia
Wprowadzenie
Wszyscy uwielbiają rekomendacje.
Najważniejsze pojęcia - rekomendacje, referencje, networking, marketing szeptany.
Jak rekomendacje wpływają na biznes i jego rozwój?
Kto może skorzystać?
Czy to się opłaca?
Fundament rekomednacji
Ty i Twój biznes.
Rynek i klienci, do których chcesz dotrzeć.
Co chcesz osiągnąć?
Networking osobisty
Czym jest networking?
Mity o networkingu.
Model VCP Ivana Misnera.
Networkingowy stan umysłu.
Kluczowe zasady networkingu.
Networking w różnych sytuacjach – jak się zachować?
Jak się przedstawiać?
Sieci, które Cię polecają
Już jesteś w sieci.
Naturalny Generator Rekomendacji.
Grupy networkingowe – jak wybrać, jak korzystać?
Tworzenie własnych sieci rekomendujących.
Kultywowanie kontaktów
Jak dbać o relacje?
Model KADR.
Networking online.
Twój system zarządzania kontaktami.
Polcenia od klientów
Co o Tobie mówią klienci?
Kiedy i jak prosić o polecenie?
Metody pozyskiwania rekomendacji.
Zarządzanie rekomendacjami.
Jak odwdzięczać się za rekomendacje?
System rekomendacji w firmie
Kultura rekomendacji.
Narzędzia wspierające polecenia.
Wdrożenie
Monitorowanie efektów.
Plan działań.
Szkolenie poprowadzi
Krzysztof Szewczak - Trener i doradca biznesu. Praktyk i pasjonat biznesów niszowych.
Ukończył studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomową Akademię Rozwoju Umiejętności Trenerskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i doradztwie zdobywał pracując jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej, w działach personalnych spółek VTS HQ oraz LPP S.A., a następnie w ramach działalności własnej firmy.
Prowadząc firmę N-Biznes pomaga swoim Klientom rozwijać najważniejsze dla nich kompetencje – umiejętności biznesowe oraz metody rozwoju przedsiębiorstw. Ponadto nadzoruje funkcjonowanie marek i projektów niszowych w ramach N-Biznes.
Jest założycielem i organizatorem Olsztyńskiej Grupy Wspierania Biznesu – grupy networkingowej skupiającej przedsiębiorców z Olsztyna i województwa warmińsko-mazurskiego.
Dotychczas prowadził szkolenia i warsztaty w różnorodnych obszarach rozwoju biznesu, efektywności osobistej, kompetencji społecznych i menedżerskich, a także rozwoju umiejętności trenerskich.
Nieustannie doradza początkującym firmom oraz dojrzałym przedsiębiorstwom, pomagając im rozwijać działalność i pozyskiwać klientów.
Więcej informacji na stronie Wyślij e-mail