Nasza firma ma duże doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej.
Podstawową korzyścią dla odbiorców usług firmy „Pamimid – usługi dla firm „ jest outsorsing usług kadrowo-płacowych zgodna z oczekiwaniami klienta:
- kontaktujemy się w dogodny dla Państwa sposób przez telefon, email, Skype
- możemy odbierać dokumenty siedziby z Państwa firmy
- oferujemy konkurencyjne ceny oraz ich gwarantowaną niezmienność
- posiadamy Certyfikat Ministra Finansów
- pracujemy na sprawdzonym i bezpiecznym oprogramowaniu
- dajemy możliwość negocjacji cen
- pracujemy terminowo
Przekazanie nam tych obowiązków przyniesie za sobą wiele udogodnień w funkcjonowaniu Państwa firmy oraz wymierne korzyści ekonomiczne:
- minimalizacja kosztów zatrudnienia, odciążenie od problemów kadrowych takich jak absencja urlopowa lub chorobowa (odpowiadamy za 100% frekwencji naszych pracowników, organizujemy zastępstwa itp.)
- zapewniamy kompleksową usługę
- ponosimy pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług (posiadamy polisę OC od prowadzonej działalności)
-Państwa firma będzie mogła więcej uwagi poświęcić temu, co stanowi podstawowy aspekt jej działalności.
- wysoka jakość, doświadczenie i profesjonalizm są naszą dewizą.
ZAKRES PRAC
1. Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, w tym: zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, wystawianie zaświadczeń o okresie zatrudnienia i wysokości zarobków, wystawianie świadectw pracy
rozliczanie czasu pracy (pora nocna, nadgodziny), prowadzenie kartoteki wynagrodzeń, prowadzenie kartoteki urlopowej, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT - 11, PIT - 8B).
2. Sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych oraz ich elektroniczne przekazywanie do ZUS.
3. Sporządzanie deklaracji na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego.
4. Naliczanie osobowych i bezosobowych list wynagrodzeń.
5. Kontrolowanie terminów ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, jak też innych czasowych uprawnień do wykonywania zawodu.
6. Ścisła współpraca z Klientem przy kontrolach i inspekcjach z ZUS, US, PIP.
7. Sporządzanie deklaracji PFRON.
8. Prowadzenie pełnej administracji w zakresie zawierania umów cywilno prawnych, np. umowy o dzieło, umowa zlecenie.