Mam wykształcenie lingwistyczne i ekonomiczne jednocześnie - mgr z lingwistyki stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim i podyplomowe studium ekonomiczne na Polskiej Akademii Nauk. Pracę magisterską pisałem z tematyki namingu. Pracując w agencji namingowej Anagram, współtworzyłem raport oceniający jakość nazw produktów w bankowych w PKO BP. Mam doświadczenie 1) jako redaktor ekonomiczny, 2) w międzynarodowej korporacji przy transakcjach kapitałowych, 3) w pracy z firmami we wczesnej fazie rozwoju.
Usługa polega na 3 rundach propozycji 3 nazw wg poniższego schematu.
1) Państwo wysyłają opis produktu/firmy i oczekiwania.
2) Wysyłam pierwszą pulę 3 propozycji nazw.
3) Państwo wybierają 1, która się najbardziej podoba.
4) Wysyłam drugą pulę 3 nazw na podstawie wybranej nazwy.
5) Państwo wybierają 1, która się najbardziej podoba.
6) Wysyłam trzecią pulę 3 nazw.
Nazwy są propozycjami, zobowiązuję się nie przedstawiać tych samych propozycji innym klientom przez 60 dni od daty nadania pierwszej puli.