Wyznaczanie celów, kontrola ich realizacji, następnie ocena wykonania - 3 nieskomplikowane zadania każdej osoby zarządzającej firmą, czy też zespołem pracowników
Czy jednak na pewno każdy Manager wie i potrafi w praktyce realizować te fundamentalne zadania? Jakie są techniki wyznaczania celów, kiedy i dlaczego kontrolować pracowników? Czy warto poświęcać czas na ocenę wykonanej pracy?
Szkolenie "Sztuka wyznaczania celów i ich bezstresowej realizacji" odpowiada na powyższe pytania oraz daje okazję na przegląd swojej techniki zarządzania, na refleksję, na wypracowanie innego niż dotychczas stylu przywództwa.
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej przedsiębiorstwa. Możliwe jest dostosowanie zakresu dla pracowników, którzy wyznaczeni są do objęcia takiej funkcji w najbliższej przyszłości.
Doradztwo przeprowadzane jest w formie warsztatowej. Uczestnicy podczas ćwiczeń praktycznych wykorzystują przekazaną im wiedzę teoretyczną. W trakcie trwania kursu wypracowują konkretne rozwiązania i plany dla swojego zespołu, które można wdrożyć w życie bezpośrednio po szkoleniu.
Analiza aktualnego stylu zarządzania uczestników
Przegląd i ocena aktualnych trendów technik zarządzania ludźmi
Cele - jak je wyznaczać i sprawić by były realizowane
Praktyczne wdrożenie zdobyej wiedzy - wypracowanie planu działania po szkoleniu