DEX44 sp. z o. o. zajmuje się profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami. Spółka kontynuuje i rozwija, w innej formie prawnej, działalność DEX Zarządzanie Nieruchomościami, która od 2007 roku z powodzeniem spełnia oczekiwania klientów, by dziś cieszyć się znacznym uznaniem na rynku nieruchomości.
Oferta DEX44 kierowana jest zarówno do deweloperów, wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych oraz nieruchomości komercyjnych. Nasze usługi obejmują:
- Prowadzenie pełnej Administracji nieruchomości,
- Obsługę techniczną budynków,
- Utrzymywanie porządku w budynkach i na osiedlach,
- Zarządzanie dokumentacją,
- Księgowość,
- Pomoc prawną / usługi prawne.
Utworzyliśmy DEX44 sp. z o. o., ponieważ posiadamy wszechstronne doświadczenia menedżerskie oraz kompetencje na rynku nieruchomości i w zarządzaniu firmami.
Członkowie Zarządu oraz Rady Nadzorczej naszej Spółki to osoby posiadające m.in. ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, zarówno osiedlami i spółdzielniami mieszkaniowymi, jak również firmami zarządzającymi od ok. 100 do ponad 1,5 tys nieruchomościami o różnym statusie własnościowym i prawnym o łącznej powierzchni ponad 2,5 mln m2.
Ponadto stanowimy zespół osób o unikalnej wiedzy i wieloletniej praktyce w gospodarowaniu nieruchomościami stanowiącymi własność komunalną oraz Skarbu Państwa w skali całej Warszawy, z doświadczeniem w pracy w instytucjach samorządowych, bankowości oraz jako wykładowcy przedmiotów ekonomicznych na wyższych uczelniach.
Jako prawnicy, ekonomiści i inżynierowie zapewniamy najwyższe profesjonalne standardy w zarządzaniu nieruchomościami. Jako specjaliści za kluczowe uznajemy przestrzeganie uniwersalnych zasad etycznych.
Jako menedżerowie uważamy, że głównym warunkiem trwałego sukcesu firmy w naszej branży jest uzyskanie oraz utrzymanie zaufania i rekomendacji klientów, mieszkańców zarządzanych przez nas nieruchomości.
Profesjonalizm, Etyka i Zaangażowanie są naszym znakiem firmowym oraz podstawą naszego sukcesu!
Gwarantujemy Klientom:
- Rzetelność, uczciwość i przejrzystość w prowadzeniu powierzonych nam spraw,
- Najwyższą staranność i profesjonalizm licencjonowanego zarządcy w gospodarowaniu powierzonymi nam nieruchomościami,
- Zadowolenie i komfort mieszkańców jako podstawowy miernik jakości i efektywności naszej pracy,
- Zaangażowanie i innowacyjność w rozwiązywaniu problemów zarządzanych nieruchomości.
Zachęcamy do zapoznania się szczegółowo z naszą ofertą. Aby dowiedzieć się więcej prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- osobiście - w lokalu nr 11 (III piętro) w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 85 (wejście od strony ul. Pełczyńskiego)
- telefonicznie - tel. Wyślij e-mail - 33
- bądź mailowo – email: Wyślij e-mail .
Biuro Obsługi Klienta jest czynne w godzinach pn.-pt. 8.30-17.00, śr.10.00-18.00.