Jesteśmy na rynku już prawie 20 lat. Od 1991 r., rozszerzamy swoją ofertę, a zbierane doświadczenia przekładamy na jakość oferowanych przez Nas usług.
Naszym celem jest kompleksowe doradztwo z zakresu obsługi i dostarczania artykułów biurowych firmom, biurom i instytucją.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom pracujemy w ramach BIUROSERWISU, dzięki czemu możemy zagwarantować szybką i sprawną dostawę, bezpośrednio do klienta.
W swojej ofercie posiadamy blisko 80.000 artykułów biurowych , a ich liczba rośnie wraz z Państwa zainteresowaniem.
Tradycja wytycza swój plan działania, ale rozwój rynku karze Nam iść wraz z potrzebami klientów. Dlatego też proponujemy Państwu także usługi z zakresu: wyrobu pieczątek, wizytówek, oprawy dokumentów itp.
Zespół wykwalifikowanych pracowników oferuje obsługę na najwyższym poziomie. Kontakt z Nami otwiera przed państwem drogę do profesjonalnego doradztwa i świata artykułów biurowych.
Przygotowaliśmy dla Państwa katalog produktów, który ułatwia odszukanie właściwego asortymentu. A to dopiero początek, jesteśmy otwarci na nowe pomysły i sugestie.
Istnieje również możliwość realizowania nietypowych zamówień. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta. Lojalność i dążenie do stałej współpracy są Naszym atutem.
Zamówienia realizujemy w przeciągu 24H, a niektóre nawet tego samego dnia.
Serdecznie zapraszamy
Dołącz do grona zadowolonych klientów.