W związku z tworzeniem kolejnego oddziału poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystentki oddziału. Przed osobami, które otrzymają szansę pracy na tym stanowisku otwiera się możliwość bardzo dynamicznego rozwoju zawodowego. W spektrum naszego działania znajduje się większość produktów finansowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych oraz korporacyjnych.
Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie
• doświadczenie mile widziane, ,
• rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Zakres obowiązków:
• Obsługa administracyjna oddziału, przyjmowanie Klientów i udzielanie im informacji,
• Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z działalnością firmy,
• Sprawdzanie stanu artykułów biurowych i zamawianie zapasów,
• Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami,
• Wsparcie pozostałych pracowników oddziału,
• Rejestracja reklamacji, skarg i wniosków klientów.
W zamian za zaangażowanie Pracownika zapewniamy:
• atrakcyjne warunki finansowe – w tym wysokie prowizje,
• samodzielne stanowisko i adekwatne do niego narzędzia pracy,
• możliwość udziału w zysku całej sieci,
• szeroki wachlarz specjalistycznych szkoleń,
• wyjazdy zagraniczne dla najlepszych,
• udział w konferencjach, sympozjach finansowych.
Pamiętaj nie skreślamy nikogo, ponieważ to my wiemy jak nauczyć zawodu.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy, zachęcamy do przesyłania dokumentów aplikacyjnych.