favore.pl
Projektowanie wnętrz

Projektowanie wnętrz nr 440537

Lokalizacja: Opole (woj. opolskie)Więcej: Szczepanowice

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
60 / metr
Użytkownik
studioaranzacji ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Agnieszka Adamek
Studio Aranżacji
Wyślij e-mail
Ul. Żniwna 3
45-763 Opole

tel: 508927084508927084
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
projekty on - line
rozwiń
OPIS USŁUGI

Nasz zespół to doświadczeni  Wyślij e-mail , jednak to nie ich doświadczenie i lata praktyki są najmocniejszą kartą. To pasja, która sprawia, że pracują nad wnętrzem dla własnej, osobistej satysfakcji. Dzięki konsultacjom z Klientem są w stanie wpaść na nowatorskie rozwiązania przestrzenne, które w najlepszy sposób będą odzwierciedlać założenia projektów.

Zajmujemy się zarówno projektowaniem wnętrz w nowopowstałych obiektach, jak również  Wyślij e-mail  pomieszczeń już zagospodarowanych – mieszkań, biur, obiektów handlowych. Rozpoczynamy od projektu koncepcyjnego, który szczegółowo omawiamy z Klientem i dopiero gdy jesteśmy pewni, że w pełni rozumiemy wizję Klienta, przystępujemy do realizacji projektów technicznych.

Klient zapoznaje się z kilkoma wersjami rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych wnętrza, a wybrany przez niego wariant jest dokładnie opracowywany pod względem technicznym – tak, by wykonawca nie miał problemów z wprowadzeniem go w życie. Czuwamy nad tym, by proces tworzenia projektu technicznego nie przesłonił ostatecznej wizji Klienta.

Nasza współpraca z Klientem przebiega następująco:

 

·         Spotkanie, podczas którego przebiega wstępna rozmowa pozwalająca określić temat i zakres pracy projektowej, a także poznać indywidualne preferencje klienta

 

·         Faza projektowa składa się z trzech etapów:

 

 

Pierwszy polega na przygotowaniu wstępnych rzutów z układem funkcjonalnym pomieszczeń. Prezentujemy kilka różnych propozycji rozmieszczenia poszczególnych funkcji w mieszkaniu, układu mebli, ścianki działowe, przeszklenia

 

Drugi etap to przygotowanie konkretnego projektu wnętrz, który przedstawiamy w formie wizualizacji projektowanych pomieszczeń.Na tym etapie wybieramy konkretne materiały, tekstury, kolory, meble, dekoracje i oświetlenie.

 

Trzeci etap to przygotowanie rzutów i kładów pomieszczeń, które stanowią podstawą realizacji projektu, a także listę kompletnego wyposażenia wraz wyceną.

 

·         Każdą faza projektu jest Państwu prezentowana na bieżąco w celu wprowadzania ewentualnych zmian, korekt czy sugestii.

 

·         Po zakończeniu fazy projektowej możemy zaproponować Państwu także autorską opiekę nad wykonaniem projektu.

 

·          Cena za nadzór autorski uzgadniana jest w trakcie spotkania, po ustaleniu z Klientem zakresu prac

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
60 / metr
Użytkownik
studioaranzacji ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Agnieszka Adamek
Studio Aranżacji
Wyślij e-mail
Ul. Żniwna 3
45-763 Opole

tel: 508927084508927084
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
projekty on - line
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU studioaranzacji
negatywna
rozwiń Zalety: 1. parę bardzo ciekawych pomysłów pod względem designerskim i funkcjonalnym 2. dobrej jakości produkty na liście zakupów 3. zaproponowano odważne i fajne rozwiązania, na które sami byśmy się nigdy nie zdecydowali 4. chęć pomocy ze strony Projektanta już po zakończeniu projektu autorskiego z np. zamówieniem tapet, aktywne wyjaśnianie wątpliwości. 5. jeden bardzo dobry polecony podwykonawca - Pani od zasłon prowadząca własną pracownię Wady: 1. niedotrzymany termin ustalony podczas podpisywania umowy - przekroczony o sześć tygodni (projekt trwał 2x dłużej), ryzyko przedłużenia projektu nie zostało w żadnym momencie zakomunikowane 2. pierwsza wizualizacja stworzona bez konsultacji, jedynie na podstawie ankiety, którą musieliśmy wypełniać sami w domu (bez żadnych dodatkowej rozmowy). Treść ankiety wskazywała, że nie jest przeznaczona dla klienta, a dla projektanta. 3. pierwsza wizualizacja zawierała dodatki w kolorystyce, którą wykluczyliśmy w ankiecie. 4. znikomy kontakt z klientem, cała komunikacja opierała się o nasze mailowe odpowiedzi na wizualizacje - nie były zadawane prawie żadne dodatkowe pytania. Nie była podjęta żadna próba poznania klienta i jego potrzeb; dla kontrastu znajomi, którzy korzystali z tego samego studia, bardzo chwalili przemyślane rozwiązania. Sami proponowaliśmy spotkania (i zaznaczaliśmy, że jesteśmy do dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań) już od pierwszej wizyty; poinformowano nas, że nie ma takiej potrzeby. Spotkanie na naszą wyraźną prośbę odbyło się raz po wykonaniu trzeciej wizualizacji (niecały miesiąc po planowanym terminie zakończenia projektu), a potem już po zakończeniu projektu (w celu wyboru zasłon i wizyty w sklepie). 5. wpisana przez nas do ankiety kwota w rubryce "Budżet" wcale nie oznaczała budżetu na mieszkanie i dowiedzieliśmy się o tym po zakończeniu projektu (na etapie otrzymania listy zakupów). Kwota została przekroczona z lekkością dwukrotnie. Podczas realizacji projektu żadne dodatkowe pytanie o budżet nie zostało zadane.6. sporo błędów w projekcie, które powodowały kolizję mebli/okien, które na szczęście wyłapała moja partnerka (np. zabudowa od stolarza kolidująca z podnoszonym biurkiem - niestety usunięcie jej zmieniło kolorystykę całej ściany, a co ważniejsze musieliśmy zmienić koncepcję oświetlenia nad biurkiem na sufitowe, co oznaczało duże zmiany w elektryce na początku "brudnych" prac).Projektant w ogóle pominął grzejniki w projekcie, co wyszło już w praniu podczas końcowej fazy robot w mieszkaniu, gdy chcieliśmy wieszać karnisze. 7. nieprzemyślana ergonomia niektórych rozwiązań, np. włącznik światła do kuchni oddalony o prawie dwa metry od wejścia do aneksu kuchennego. 8. na etapie rozmów ze specjalistami niestety wiele rozwiązań okazało się niemożliwych do wykonania, więc część designu musiała pójść do kosza; głównie w łazience, np. zabudowa geberita została przemilczana, zostały zaproponowane baterie podtynkowe, które w ogóle nie mogły technicznie zostać zamontowane; dodatkowo designer nie umieścił w projekcie grzejnika, przez który karnisz jest umiejscowiony 33 cm od ściany i wygląda słabo. Zignorowane także zostały otwory wentylacyjne w mieszkaniu. 9. braki i błędy w liście zakupów; wspólne zakupy polegały na jednorazowym wyjechaniu do pobliskiego centrum w pobliżu studia aranżacji, w którym znajdowało się po jednym sklepie każdego typu (podłogi, zdobienia, armatura)10. dodatkowe obciążanie klienta kosztem dojazdu bez uprzedniej informacji o dodatkowych kosztach, a także bez faktury 11. Problemy z poleconymi podwykonawcami W trakcie współpracy zwracaliśmy uwagę na występujące problemy, nikt nigdy się do winy nie poczuwał - jedynie do przedłużenia terminu projektu Studio się ustosunkowało telefonicznie, że "faktycznie opóźnienie wystąpiło", natomiast już w następnym zdaniu zarzucono nam, że "Państwu też długo zajmowało odpisywanie na maila". Sprawdziłem - nigdy to nie było dłużej niż dwa dni robocze (bardzo tego pilnowaliśmy), o czym poinformowałem Pana Dawida, który wtedy przeprosił za pomyłkę. Współpracę zakończyliśmy w niemiłej atmosferze - zwracając uwagę na problemy, które wystąpiły w trakcie współpracy i będąc już mocno poirytowanymi ciągłymi opóźnieniami moja partnerka mailowo otrzymała wiadomość od Właścicielki, że ma się z nimi nie kontaktować i że współczuje jej życia i podejścia do biznesu. Usłyszała również, że jes sfrustrowana przez niedotrzymanie terminów przez innych wykonawców (załatwionych przez siebie w lipcu, więc sprawa jest zamknięta), dlatego wylewamy swoje "żale" na Studio Aranżacji . Przeszło nam przez myśl załączenie tutaj zrzutu ekranu z opisywanym przez nas mailem od Właścicielki, Pani Agnieszki, ponieważ on o wiele lepiej zobrazowałby podejście do klienta, brak szacunku i problematyczną współpracę. Zdecydowaliśmy się tego nie robić, ponieważ absolutnie to nie jest nasz poziom komunikacji. Podsumowując - w kontekście samego designu widocznego na wizualizacjach należy się 4/5, niestety w połączeniu z brakiem kontaktu z klientem, braku szacunku do drugiego człowieka, koniecznością korygowania błędów popełnionych przez projektanta, zupełnego rozminięcia z budżetem i terminem projektu, a także przymusowym wprowadzeniu masy zmian na etapie samego remontu, wystawiam znacznie niższą ocenę, ponieważ ta współpraca kosztowała nas bardzo dużo uwagi i nerwów oraz zostawiła ogromny niesmak. Z uwagi na karygodne podejście do klienta już po zakończeniu procesu oraz brak wzięcia na siebie jakiejkolwiek odpowiedzialności, nie jesteśmy zadowoleni ze współpracy, bo summa summarum z większością problemów zostaliśmy sami. Wystawiona 07-01-2022 11:17 przez Michał (78.8.48.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Zalety: 1. parę bardzo ciekawych pomysłów pod względem designerskim i funkcjonalnym 2. dobrej jakości produkty na liście zakupów 3. zaproponowano odważne i fajne rozwiązania, na które sami byśmy się nigdy nie zdecydowali 4. chęć pomocy ze strony Projektanta już po zakończeniu projektu autorskiego z np. zamówieniem tapet, aktywne wyjaśnianie wątpliwości. 5. jeden bardzo dobry polecony podwykonawca - Pani od zasłon prowadząca własną pracownię Wady: 1. niedotrzymany termin ustalony podczas podpisywania umowy - przekroczony o sześć tygodni (projekt trwał 2x dłużej), ryzyko przedłużenia projektu nie zostało w żadnym momencie zakomunikowane 2. pierwsza wizualizacja stworzona bez konsultacji, jedynie na podstawie ankiety, którą musieliśmy wypełniać sami w domu (bez żadnych dodatkowej rozmowy). Treść ankiety wskazywała, że nie jest przeznaczona dla klienta, a dla projektanta. 3. pierwsza wizualizacja zawierała dodatki w kolorystyce, którą wykluczyliśmy w ankiecie. 4. znikomy kontakt z klientem, cała komunikacja opierała się o nasze mailowe odpowiedzi na wizualizacje - nie były zadawane prawie żadne dodatkowe pytania. Nie była podjęta żadna próba poznania klienta i jego potrzeb; dla kontrastu znajomi, którzy korzystali z tego samego studia, bardzo chwalili przemyślane rozwiązania. Sami proponowaliśmy spotkania (i zaznaczaliśmy, że jesteśmy do dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań) już od pierwszej wizyty; poinformowano nas, że nie ma takiej potrzeby. Spotkanie na naszą wyraźną prośbę odbyło się raz po wykonaniu trzeciej wizualizacji (niecały miesiąc po planowanym terminie zakończenia projektu), a potem już po zakończeniu projektu (w celu wyboru zasłon i wizyty w sklepie). 5. wpisana przez nas do ankiety kwota w rubryce "Budżet" wcale nie oznaczała budżetu na mieszkanie i dowiedzieliśmy się o tym po zakończeniu projektu (na etapie otrzymania listy zakupów). Kwota została przekroczona z lekkością dwukrotnie. Podczas realizacji projektu żadne dodatkowe pytanie o budżet nie zostało zadane.6. sporo błędów w projekcie, które powodowały kolizję mebli/okien, które na szczęście wyłapała moja partnerka (np. zabudowa od stolarza kolidująca z podnoszonym biurkiem - niestety usunięcie jej zmieniło kolorystykę całej ściany, a co ważniejsze musieliśmy zmienić koncepcję oświetlenia nad biurkiem na sufitowe, co oznaczało duże zmiany w elektryce na początku "brudnych" prac).Projektant w ogóle pominął grzejniki w projekcie, co wyszło już w praniu podczas końcowej fazy robot w mieszkaniu, gdy chcieliśmy wieszać karnisze. 7. nieprzemyślana ergonomia niektórych rozwiązań, np. włącznik światła do kuchni oddalony o prawie dwa metry od wejścia do aneksu kuchennego. 8. na etapie rozmów ze specjalistami niestety wiele rozwiązań okazało się niemożliwych do wykonania, więc część designu musiała pójść do kosza; głównie w łazience, np. zabudowa geberita została przemilczana, zostały zaproponowane baterie podtynkowe, które w ogóle nie mogły technicznie zostać zamontowane; dodatkowo designer nie umieścił w projekcie grzejnika, przez który karnisz jest umiejscowiony 33 cm od ściany i wygląda słabo. Zignorowane także zostały otwory wentylacyjne w mieszkaniu. 9. braki i błędy w liście zakupów; wspólne zakupy polegały na jednorazowym wyjechaniu do pobliskiego centrum w pobliżu studia aranżacji, w którym znajdowało się po jednym sklepie każdego typu (podłogi, zdobienia, armatura)10. dodatkowe obciążanie klienta kosztem dojazdu bez uprzedniej informacji o dodatkowych kosztach, a także bez faktury 11. Problemy z poleconymi podwykonawcami W trakcie współpracy zwracaliśmy uwagę na występujące problemy, nikt nigdy się do winy nie poczuwał - jedynie do przedłużenia terminu projektu Studio się ustosunkowało telefonicznie, że "faktycznie opóźnienie wystąpiło", natomiast już w następnym zdaniu zarzucono nam, że "Państwu też długo zajmowało odpisywanie na maila". Sprawdziłem - nigdy to nie było dłużej niż dwa dni robocze (bardzo tego pilnowaliśmy), o czym poinformowałem Pana Dawida, który wtedy przeprosił za pomyłkę. Współpracę zakończyliśmy w niemiłej atmosferze - zwracając uwagę na problemy, które wystąpiły w trakcie współpracy i będąc już mocno poirytowanymi ciągłymi opóźnieniami moja partnerka mailowo otrzymała wiadomość od Właścicielki, że ma się z nimi nie kontaktować i że współczuje jej życia i podejścia do biznesu. Usłyszała również, że jes sfrustrowana przez niedotrzymanie terminów przez innych wykonawców (załatwionych przez siebie w lipcu, więc sprawa jest zamknięta), dlatego wylewamy swoje "żale" na Studio Aranżacji . Przeszło nam przez myśl załączenie tutaj zrzutu ekranu z opisywanym przez nas mailem od Właścicielki, Pani Agnieszki, ponieważ on o wiele lepiej zobrazowałby podejście do klienta, brak szacunku i problematyczną współpracę. Zdecydowaliśmy się tego nie robić, ponieważ absolutnie to nie jest nasz poziom komunikacji. Podsumowując - w kontekście samego designu widocznego na wizualizacjach należy się 4/5, niestety w połączeniu z brakiem kontaktu z klientem, braku szacunku do drugiego człowieka, koniecznością korygowania błędów popełnionych przez projektanta, zupełnego rozminięcia z budżetem i terminem projektu, a także przymusowym wprowadzeniu masy zmian na etapie samego remontu, wystawiam znacznie niższą ocenę, ponieważ ta współpraca kosztowała nas bardzo dużo uwagi i nerwów oraz zostawiła ogromny niesmak. Z uwagi na karygodne podejście do klienta już po zakończeniu procesu oraz brak wzięcia na siebie jakiejkolwiek odpowiedzialności, nie jesteśmy zadowoleni ze współpracy, bo summa summarum z większością problemów zostaliśmy sami. Wystawiona 07-01-2022 11:17 przez Michał (78.8.48.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Projektowanie wnętrz - galeria
Projektowanie wnętrz Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Ogólnopolskie, certyfikowane biuro rachunkowe   Następna usługa: Pomoc psychologiczna, psychoterapia