Metodyka
Podczas warsztatu m.in. przeprowadzamy superwizje. Korzystamy z doświadczeń uczestników, dyskutujemy nad przydatnością poszczególnych narzędzi i wiedzy. „Dlaczego sprzedaż zaczyna się w głowie” to praca nad świadomością skąd biorą się przeszkadzające mity i założenia. W szkoleniu intuicji handlowej stosujemy podejście procesowe oparte o coaching, gwarantujące pracę nad odkrywaniem własnych zasobów, pozbywaniem się ograniczeń, dokonywaniem analizy powodów braku skuteczności wobec realizacji postawionego sobie celu.
Program
1. Stawianie skutecznych celów sprzedażowych
Systemowe podejście do sprzedaży. Zacznij od otoczenia!! Co tak naprawdę jest potrzebne?
2. Kiedy klient zapomina o cenie
Nawiązywanie kontaktu. Poznanie wartości klienta to największy opłacalny wysiłek. Dążenie do win-win. Po co prezentacja jeśli nikt nie ma czasu – niezbędna ilość i waga słów, rola obrazu. Jak zaskakiwać? Najczęściej popełniane błędy handlowców – co nudzi i denerwuje klienta?
3. Efektywność, efektowność i skuteczność sprzedaży
Odkryj własne zasoby do zaspokojenia potrzeb klienta, a nie będziesz się uczył technik sprzedaży! Superwizja Twoich umiejętności – Twoją potrzebą profesjonalnego handlowca
4. Działaj! Wdrażanie strategii sprzedażowych
Bądź gotów na wszystko w myśl zasady „To nie klient jest oporny i trudny, ale Ty nie jesteś dostatecznie przygotowany”. Radzenie sobie z manipulacjami i nieczystymi zagrywkami klienta. Etyka w biznesie i handlu. Prawda czy Fałsz?