favore.pl
Biuro rachunkowe Warszawa, optymalizacja podatków i zus, porady

Biuro rachunkowe Warszawa, optymalizacja podatków i zus, porady nr 443362

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Pałac Kultury

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
250 / miesiąc
Użytkownik
Biznes500 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Beata Zalewska
Vincent Labrada
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1
00-901 Warszawa

tel: 512618057512618057
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

KANCELARIA PODATKOWO-RACHUNKOWA BIZNES500

Przez pierwszy miesiąc macie Państwo możliwość skorzystania z bezpłatnego promocyjnego okresu. Po tym okresie nasze wynagrodzenie ryczałtowe za usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Państwa firmy wygląda następująco:

od 1 do 30 dokumentów miesięcznie:  250 zł + VAT

od 31 do 50 dokumentów miesięcznie:  300 zł + VAT

od 51 do 100 dokumentów miesięcznie:  500 zł. + VAT

od 101 do 150 dokumentów miesięcznie:  600 zł. + VAT

od 151 do 200 dokumentów miesięcznie: 700 zł. + VAT

powyżej 200 dokumentów miesięcznie: 1000 zł + VAT ( w przypadku większych spółek i DG zawsze ceny za usługi ustalane indywidualnie)

Powyższa cena obejmuje:

Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość)            

  • Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych,
  • Prowadzenie rejestrów podatku VAT,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
  • Wyliczanie należnych podatków, przygotowywanie deklaracji i zeznań podatkowych (CIT, PIT, VAT),
  • Reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
  • Opracowanie i wdrożenie zasad polityki rachunkowości,
  • Opracowanie i wdrożenie zakładowego planu kont,
  • Wyprowadzanie zaległości,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Sporządzanie bilansu otwarcia,
  • Sporządzanie śródrocznych i rocznych sprawozdań finansowych takich jak bilans, rachunek zysków i strat,  informacja dodatkowa, przepływy środków pieniężnych,
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS
  • Sporządzanie przelewów bankowych,
  • Nadzór nad bieżącym prowadzeniem księgowości,
  • Konsultacje z zakresu rachunkowości.  

 

Obsługa kadrowo-płacowa oraz ZUS

Umowa o pracę

40,00 zł/osoba

 

Umowa zlecenia i dzieło

20,00 zł/osoba

Umowa zlecenia z ZUS-em

30,00 zł/osoba

 

Zeznania roczne (PIT-16, PIT-28, PIT-36 i PIT-37) – 30,00 zł/zeznanie

Zgłoszenie spółki do Państwowej Inspekcji Pracy – 100 zł/jednorazowo

 

  1. Wynagrodzenie za Usługi


Obsługa w zakresie BHP i PPOŻ

Rodzaj usługi

Cena netto (zł)

Szkolenie BHP – instruktaż ogólny

40,00/osoba

Szkolenie BHP pracodawcy/kierujący pracownikami / okresowe

180,00/osoba

Szkolenie BHP pracowników / okresowe

70,00/osoba

Opracowanie oceny ryzyka zawodowego

90,00/stanowisko

Opracowanie instrukcji stanowiskowych

50,00/szt.

Wizyta kontrolna zakładu pracy lub jednostki

100,00

Udział w pracach zespołu powypadkowego

300,00

 

W ramach usługi kadrowo-płacowej oferta obejmuje:

  • przygotowanie miesięcznych list wynagrodzeń,
  • przygotowanie miesięcznych deklaracji ZUS oraz PIT,
  • przygotowanie raportów wewnętrznych,
  • kalkulację wynagrodzeń bazujących na różnego rodzaju umowach,
  • prowadzenie kart wynagrodzeń,
  • przygotowywanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • roczne rozliczanie podatkowe pracowników
  • przygotowanie przelewów bankowych zgodnie z listą płac,
  • przygotowanie pasków wynagrodzeń
  • sporządzanie informacji o przekazanych składkach ZUS dla pracowników. 

 

                 

Zapraszamy również do skorzystania z usług dodatkowych oferowanych przez nasze Biuro:

Wykaz Usług Dodatkowych:

 

W zakresie dodatkowej obsługi finansowo-księgowej oraz HR oferujemy:

 

  1. Dokumentowanie operacji magazynowych
  2. Dokonywanie spisów z natury
  3. Przygotowanie rachunków przepływów pieniężnych
  4. Przygotowanie budżetów i planów finansowych
  5. Przygotowanie niestandardowych raportów finansowo-księgowych zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy
  6. Przygotowanie analiz centrów kosztowych
  7. Doradztwo w zakresie ustanowienia systemu obiegu dokumentów
  8. Sprawozdawczość PFRON
  9. Rozliczenie dotacji unijnej
  10. Przygotowanie opisu stanowisk pracy
  11. Pełen zakres HR miękkiego od rekrutacji po proces restrukturyzacji oraz zwolnień pracowniczych

 

W zakresie finansowania oferujemy:

 

  1. Dobór optymalnych form finansowania spółki
  2. Wyszukanie ofert i porównanie ofert dostępnych na rynku
  3. Opracowywanie wniosków kredytowych i pożyczkowych
  4. Opracowywanie wniosków leasingowych
  5. Opracowywanie wniosków o dotacje unijne

 

W zakresie doradztwa podatkowego oferujemy:

 

  1. Udzielanie porad podatkowych w zakresie bieżącej działalności gospodarczej Zleceniodawcy
  2. Porady w zakresie PIT, CIT, VAT
  3. Udzielanie porad podatkowych w zakresie finansowania działalności gospodarczej Zleceniodawcy
  4. Opracowywania odwołań do Izb Skarbowych
  5. Opracowywania pism procesowych
  6. Reprezentowanie podatnika przed Sądami Administracyjnymi
  7. Przygotowanie do procesów z dłużnikami zleceniodawcy

 

W zakresie zarządzania płynnością oferujemy:

 

  1. Doradztwo w zabezpieczaniu transakcji;
  2. Ocena zdolności płatniczej partnerów handlowych na podstawie dokumentacji finansowej;
  3. Monitoring należności i zobowiązań;
  4. Świadczenie usług windykacji polubownej;
  5. Reprezentacja spraw Klienta na etapie sądowym;
  6. Wspieranie egzekucji;
  7. Rozwiązywanie problemów prawnych;
  8. Generowanie przelewów bankowych;
  9. Generowanie ponagleń do zapłaty;
  10. Generowanie not odsetkowych;

 

W zakresie sekretariatu korporacyjnego oferujemy:

  1. Organizację zwyczajnych rocznych zgromadzeń wspólników (annual general meetings);
  2. Organizację nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników;
  3. Przygotowywanie i składanie rocznych sprawozdań finansowych;
  4. Prowadzenie dokumentacji spółki (Maintenance of Records);
  5. Prowadzenie ksiąg udziałów;
  6. Aktualizację rejestrów handlowych lub inną aktualizację danych;
  7. Sporządzanie i składanie uchwał zarządu oraz zgromadzenia wspólników;
  8. Aktualizację i zgłaszanie podstawowych zmian w umowie spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym;
  9. Powoływanie i odwoływanie członków zarządu i rady nadzorczej;
  10. Doradztwo dla organów zarządzających spółkami w kwestiach prawnych;

 

W zakresie wirtualnego biura oferujemy:

 

  1. Adres siedziby spółki w prestiżowej lokalizacji
  2. Wynajęcie powierzchni biurowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
  3. Przesyłanie korespondencji;
  4. Oznakowanie zewnętrzne;
  5. Udostępnienie linii telefonicznej/faksowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
  6. Wynajem sal konferencyjnych na spotkania biznesowe;
  7. Pełna obsługa spotkań biznesowych;

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
250 / miesiąc
Użytkownik
Biznes500 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Beata Zalewska
Vincent Labrada
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1
00-901 Warszawa

tel: 512618057512618057
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Biznes500
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Biuro rachunkowe Warszawa, optymalizacja podatków i zus, porady - galeria
Biuro rachunkowe Warszawa, optymalizacja podatków i zus, porady Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Skup złomu i metali kolorowych LOBO   Następna usługa: Przyjmę zlecenie na budowę, ocieplanie, prace budowlane!