Doskonałe wyniki sprzedażowe, zdobywanie nowych klientów- szukasz błyskotliwych rozwiązań które jak po nitce poprowadzą Cię do sukcesu... oraz pieniędzy. Nie zależnie czy jesteś menadżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy, pracownikiem służby zdrowia, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu rozwijającym kluczowe kompetencje, decydujące o sukcesie w sprzedaży. Oferujemy nowe techniki, które zaczynają wchodzić na Polski rynek. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.
Wspieramy sprzedawców, handlowców, menadżerów, oraz przedsiębiorców w zakresie ich rozwoju, oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy. Nasze szkolenia są proste i nie wymagające wiedzy akademickiej do zrozumienia, adekwatne do specyfiki branży, firmy, klienta, motywujące do rozwoju, adekwatne do polskiego rynku, poparte doświadczeniem sprzedażowym, uczą praktyki, a więc są gotowe do zastosowania.
Aby zapisać się na szkolenie należy przesłać zgłoszenie na adres Wyślij e-mail Drogą elektroniczną wysyłamy potwierdzenie wraz z informacjami organizacyjnymi szkolenia.
Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują dyplom z odbytego szkolenia, oraz broszury z materiałami do utrwalania wiedzy. Jest to doskonały sposób na poniesienie kompetencji pracownika i jego kwalifikacji.
SZKOLENIE OBEJMUJE:
I. System sprzedaży.
• Rozmowa handlowa według innowacyjnych standardów3 etapy: nawiązanie relacji z
klientem, za kontraktowanie sprzedaży, finalizacja transakcji.
• Techniki sprzedaży: technika wprost, taktyka odwracania, taktyka bólu.
• Asertywność w kontaktach handlowych – podstawowe narzędzia obrony przed presją, manipulacją i krytyką klientów: odmowa handlowa, stawianie granic, poszukiwanie krytyki.
• Ćwiczenia
II. Efektywna sprzedaż
• Marketing szeptany
• Fenomen portali społecznościowych
• Sześć zasad marketingu: waluta społeczna, skojarzenia, emocje, jawność, praktyczna wartość, opowieści.
• Ćwiczenia
III. Sztuka negocjacji
• Opanowanie umiejętności prowadzenia kluczowych rozmów.
• Panowanie nad swoją wersją wydarzeń.
• Jak mówić, żeby przekonać, ale nie urazić.
• Jak słuchać kiedy ludzie wybuchają, lub milczą.
• Trudne przypadki- przykłady.
• Ćwiczenia.
Szkolenie w Warszawie:16.09.2014
Szkolenie w Łodzi: 23.09.2014