favore.pl
OBSŁUGA PRAWNA  ZRZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMI

OBSŁUGA PRAWNA ZRZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMI nr 446087

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: przy stacji metro Rondo Daszyńskiego

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
100 / sztuka
Użytkownik
monikapow ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Lion Incasso Obsługa prawna Zarządzanie wierzytelnościami
Wyślij e-mail
Pańska 96
00-837 Warszawa

tel: 667780070667780070
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 9-16
OPIS USŁUGI

 

Kancelaria specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w sprawach dotyczących spraw korporacyjnych, kontraktów handlowych, prawa pracy, inwestycji budowlanych i wielu innych dziedzinach prawa. Koncentrujemy się głównie na klientach biznesowych, nie pomijamy jednak klientów indywidualnych. Nasz zespół składa się z doświadczonych prawników, którzy zapewnią Państwu profesjonalną obsługę merytoryczną. Dokładamy wszelkich starań, aby wypracować możliwe najlepsze i bezpieczne rozwiązania przy pełnym zrozumieniu specyfikacji branży i struktur gospodarczych naszego klienta.

Naszym klientom oferujemy również usługi z zakresu doradztwa finansowego. Wspieramy klientów w całym procesie pozyskania finansowania, począwszy od analizy dostępnych opcji finansowania i doboru produktów, aż do pozyskania środków na realizowane przedsięwzięcie. Doradzamy w zakresie inwestowania zgromadzonego kapitału przez klienta i monitorujemy realizację przyjętego planu finansowego.

Wychodząc naprzeciw przedsiębiorcą zmagającymi się z problemami finansowymi oferujemy kompleksową obsługę prawną procesów restrukturyzacyjnych i postępowań naprawczych (ochronnych). Świadczone przez nas usługi dotyczą czynności opracowywania prawnych ram prowadzonej restrukturyzacji, sporządzanie analiz i opinii  w zakresie sytuacji prawnej przedsiębiorstwa, renegocjowania i zmian warunków spłat z wierzycielami, optymalizacji kosztów.

W związku z „duża nowelizacją" upadłości konsumenckiej istotnie liberalizującą przesłanki ogłoszenia upadłości, dającą możliwość redukcji lub umorzenia w całości zobowiązań osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, przygotowujemy dla naszych Klientów wniosek wraz z planem spłat oraz zapewniamy nadzór prawny nad toczącym się postępowaniem upadłościowym.

Mając na celu zaspokojenie potrzeb naszych Klientów,  we współpracy z innymi podmiotami zapewniamy również wsparcie ze strony doradców podatkowych, brokerów ubezpieczeniowych oraz rzeczoznawców majątkowych.

Szczególnie ważne dla efektywnego prosperowania przedsiębiorstwa jest to, abyście Państwo mogli skoncentrować się na przedmiotowej działalności swojej firmy, zaś nasza obsługa prawna nie hamowała decyzji procesu gospodarczego.

Dokładamy wszelkich starań, aby sprawy prowadzone na rzecz Klientów indywidualnych nie przekładały się na ich życie zawodowe i rodzinne.

Zapraszamy do współpracy.

Z poważaniem

Monika Powszuk

Partner

 

 

 

 

 

 

 

SPECJALIZACJE

 

1.  Bieżące doradztwo prawna, w tym:

 

·          analiza kontrahenta,

·          dochodzenie roszczeń alimentacyjnych od dłużników krajowych oraz za granicą RP, w obrębie obszaru Unii Europejskiej,

·          prowadzenie postępowań spadkowych,

·          sprawy o rozwód oraz o ustalenie kontaktów pomiędzy rodzicami, a ich małoletnimi dziećmi,

·          odszkodowania z tytułu wypadku komunikacyjnego, losowego, błędu w sztuce lekarskiej lub wypadku w pracy,

·          windykacja należności,

·          upadłość konsumencka,

·          program de minimis – oddłużanie ZUS i US

 

2.     Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym:

 

·          zakładanie i rejestracja spółek, oddziałów i przedstawicielstw, fundacji i stowarzyszeń,

·          łączenie, podział, przekształcenie i likwidacja spółek,

·          bieżące doradztwo prawne i przygotowywanie dokumentacji w sprawach wewnątrz-organizacyjnych, w tym przygotowywanie uchwał podejmowanych przez Zarząd, Radę Nadzorczą i Zgromadzenia,

·          prowadzenia audytu prawnego (due diligence) spółek,

·          regulacje praw i obowiązków wspólników (call - put option),

·          koncepcje programów motywacyjnych opartych na różnych instrumentach w spółkach kapitałowych,

·          restrukturyzacja.

3.     Doradztwo z zakresu prawa pracy, w tym:

 

·         przygotowywanie umów i klauzul umownych,

·         opracowywanie regulaminów przewidzianych przepisami prawa pracy, tj. regulaminy pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

·         zwolnienia grupowe, wypowiedzenia oraz rozwiązywanie stosunków pracy,

·         doradztwo w zakresie najkorzystniejszych form zatrudnienia (świadczenia usług, w tym przygotowywanie kontraktów menedżerskich, umów o pracę, zlecenia, o dzieło, jak również renegocjacje dotychczasowych umów i form współpracy oraz wprowadzanie nowych rozwiązań oszczędnościowych),

·         ochrona pracodawcy na wypadek dostępu przez pracownika do szczególnych informacji,

·         informacja o obowiązkach pracodawcy wynikających z prawa pracy,

·         kontrola akt pracowniczych,

·         doradztwo w zakresie ubezpieczeń społecznych.

 

4.     Nieruchomości i budownictwo w tym:

·       nabywanie i zbywanie nieruchomości,

·       komercjalizacja i zarządzanie nieruchomościami,

·       badanie i regulacja stanu prawnego nieruchomości i podmiotów w nich uczestniczących,

·       prowadzenia przeglądów due diligence,

·       reprywatyzacja (roszczenia dawnych właścicieli)

·       sporządzanie opinii w przedmiocie wymogów administracyjnych w procesie   inwestycyjnym,

·       przygotowanie i weryfikację umów z zakresu prawa budowlanego i inwestycji.

Zapraszamy do współpracy.

 

 

Z poważaniem

Monika Powszuk

Partner

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
100 / sztuka
Użytkownik
monikapow ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Lion Incasso Obsługa prawna Zarządzanie wierzytelnościami
Wyślij e-mail
Pańska 96
00-837 Warszawa

tel: 667780070667780070
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 9-16
OPINIE O UŻYTKOWNIKU monikapow
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
OBSŁUGA PRAWNA ZRZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMI - galeria
OBSŁUGA PRAWNA ZRZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMI Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: PROJEKTY GRAFICZNE (także www) Z DOSTAWĄ GOTOWYCH DRUKÓW NA BIURKO!   Następna usługa: Auto Punkt Naprawa Pojazdów Samochodowych Grzegorz Bzyl