Świadczymy usługi od ponad 10 lat. Od 1999 roku funkcjonujemy jako wydzielona Spółka. Nasz cel to wspieranie współpracujących z nami organizacji w zakresie najszerzej rozumianego przetwarzania informacji biznesowej oraz komunikacji z Klientem. Od początku swej działalności Inforsys specjalizuje sięw świadczeniu kompleksowych usług z zakresu obsługi korespondencji masowej oraz produkcji i zarządzania dokumentem papierowym i elektronicznym. Jesteśmy jedną z pierwszych firm, która rozpoczęła świadczenie tego typu usług w Polsce.
Nasz obszar działania stale się powiększa. Współpracujemy z największymi światowymi producentami urządzeń i oprogramowania. Bazując na najlepszych technologiach tworzymy własne rozwiązania dostosowane do potrzeb firm działających w kraju.
Pomagamy naszym Klientom - firmom polskim i zagranicznym, jednostkom administracji centralnej i lokalnej oraz instytucjom międzynarodowym, we wdrożeniu optymalnych systemów technologicznych. Zapewniamy doradztwo przy wyborze rozwiązania, pełną kontrolę realizacji kontraktu, integrację rozwiązania z istniejącą infrastrukturą oraz codzienną pomoc techniczną i konsultacyjną.
|
Inforsys specjalizuje sięw kompleksowej obsłudze korespondencji masowej. Na naszą ofertę składają się między innymi takie elementy jak: personalizacja wydruków, cięcie i falcowanie materiałów, selektywne kopertowanie automatyczne lub ręczne, konfekcjonowanie i ekspedycja przesyłek pocztowych czy obsługa zwrotów.
Dzięki nowoczesnemu zapleczu technicznemu nasza firma zapewnia elastyczność świadczonych usług: wydruki realizujemy na zarówno na papierze ciętym jak i ciągłym, dodatkowo możemy wykorzystać wiele rodzajów papieru w ramach jednej pracy. Materiały drukujemy w pełnokolorowym systemie cyfrowym firmy Xerox. Dotyczy to zarówno elementów wydruków transakcyjnych adresowanych przeważnie do klientów grupy VIP, jak i personalizowanych materiałów marketingowych, których produkcja offsetowa jest niemożliwa (ze względu na zmienne dane na każdej stronie), natomiast biurowa zbyt kosztowna.Dzięki współpracy z Wyślij e-mail indywidualnie negocjujemy treść umów serwisowych. Takie rozwiązanie zapewnia nam wsparcie posprzedażowe optymalnie dostosowane do naszych oczekiwań – mamy zagwarantowaną opiekę i nadzór nad sprzętem, instalacje i konfiguracje uaktualnień oprogramowania, wsparcie telefoniczne przy rozwiązywaniu problemów czy natychmiastową reakcjęna zgłoszenie niesprawności sprzętu w postaci jej bezzwłocznego usunięcia lub zapewnienia sprzętu zamiennego. Dzięki wdrożeniu szeregu procedur wewnętrznych ( Wyślij e-mail Wyślij e-mail ), jak również swiadectwom wystawionym przez niezależne jednostki certyfikacyjne ( Wyślij e-mail , Wyślij e-mail ) jesteśmy godnym zaufania partnerem w dziedzinie kompleksowej zarządzania dokumentem. Budując trwałe i oparte na partnerskich zasadach współpracy relacje z Klientami, stale dążymy do podniesienia naszej konkurencyjności. |