Świadczymy usługi od ponad 10 lat. Od 1999 roku funkcjonujemy jako wydzielona Spółka. Nasz cel to wspieranie współpracujących z nami organizacji w zakresie najszerzej rozumianego przetwarzania informacji biznesowej oraz komunikacji z Klientem. Od początku swej działalności Inforsys specjalizuje sięw świadczeniu kompleksowych usług z zakresu obsługi korespondencji masowej oraz produkcji i zarządzania dokumentem papierowym i elektronicznym. Jesteśmy jedną z pierwszych firm, która rozpoczęła świadczenie tego typu usług w Polsce.
Nasz obszar działania stale się powiększa. Współpracujemy z największymi światowymi producentami urządzeń i oprogramowania. Bazując na najlepszych technologiach tworzymy własne rozwiązania dostosowane do potrzeb firm działających w kraju.
Pomagamy naszym Klientom - firmom polskim i zagranicznym, jednostkom administracji centralnej i lokalnej oraz instytucjom międzynarodowym, we wdrożeniu optymalnych systemów technologicznych. Zapewniamy doradztwo przy wyborze rozwiązania, pełną kontrolę realizacji kontraktu, integrację rozwiązania z istniejącą infrastrukturą oraz codzienną pomoc techniczną i konsultacyjną.
|
Od połowy 2005 roku zlecenia naszych Klientów realizujemy przy użyciu oprogramowania DIALOGUE dystrybuowanego przez firmę Exstream Software. Jest to nowoczesna platforma pozwalająca na sprawne oraz efektywne sięganie do zasobów firmy, baz danych, systemów oraz infrastruktury Web w celu tworzenia przekazów drukowanych.
Elastyczność oprogramowania DIALOGUE pozwala na tworzenie różnego rodzaju personalizowanych dokumentów począwszy od zestawień, billingów i faktur, aż po interaktywne przekazy marketingowe. Mogą być one dostarczane do adresatów tradycyjnym kanałem pocztowym w formie drukowanej lub kanałem elektronicznym. Otwarta architektura pozwala przy tym łatwo integrować system ze środowiskiem informatycznym Klienta. Główne korzyści dla naszych Klientów wynikające ze stosowania oprogramowania DIALOGUE to zredukowanie czasu potrzebnego na zmiany w wyglądzie korespondencji, zwiększenie możliwości oddziaływania na odbiorców poprzez grafiki i wykresy, a także poprawa efektywności komunikacji. |