Wirtualne biuro Kraków- Dołącz do prężnie rozwijającej się sieci biznesu w Polsce
Wirtualne biura są dobrym kierunkiem rozwoju dla firm, które myślą o nowoczesnych sposobach zarządzania jakością przy zachowaniu stałych, zoptymalizowanych kosztów. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czy wirtualne biuro odpowiada Twoim potrzebom i czy chcesz dołączyć do aktywnej sieci mikroprzedsiębiorców, dowiedz się jakie są główne korzyści takiego wyboru. Wirtualne biuro Kraków ma do dyspozycji unikatowy adres firmy na Rynku Głównym 28. Co w ten sposób zyskujesz? Przede wszystkim budujesz profesjonalny image swojej firmy, który pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji, a co więcej będziesz mógł udostępnić go do działań promocyjnych – np. na stronie internetowej, na plakatach, wizytówkach czy wykupując miejsce na szyld na budynku wejściowym na płycie Rynku Głównego. W ten sposób szybko i skutecznie zadbasz o pozytywny odbiór swojej firmy wśród Klientów, poszukujących wartościowych i pewnych partnerów w interesach. Dodatkowo wirtualne biuro zaprowadzi ich do elegancko urządzonego i dostosowanego do spotkań biznesowych biura w samym sercu Krakowa. Wynajem tradycyjnego biura w prestiżowej lokalizacji wiązałby się z ogromnymi kosztami, do tego trzeba doliczyć także obsługę sekretarską. Jeśli faktycznie prowadzisz biznes z domowego fotela, nikt nie musi o tym wiedzieć, dajemy gwarancję pełnej anonimowości. Wirtualny adres firmy wraz z danymi kontaktowymi widnieje na Twojej stronie internetowej. Klienci, którzy się z Tobą kontaktują zostają przekierowani przez nasz wirtualny sekretariat na podany przez Ciebie numer telefonu czy faksu. Wirtualny sekretariat codziennie odbiera, skanuje i przechowuje dla Ciebie korespondencję firmową, o której zostajesz poinformowany telefonicznie, mailowo lub SMS. Jest również możliwość skanowania poczty i przesyłania na Twój adres korespondencyjny, abyś miał wiedzę o ważnych sprawach i terminach. Jeśli wolisz skupić się na załatwianiu innych spraw, a pełną administrację chcesz powierzyć naszym pracownikom, również jest taka opcja. Istnieje możliwość, aby nasz wirtualny sekretariat stał się sekretariatem Twojej firmy. Masz możliwość wynajęcia pracownika na godziny, z którym będziesz elastycznie się umawiał w sprawach wymagających Twojego monitu. Zatrudnieni w naszym wirtualnym biurze specjaliści: biegli księgowi, radcy prawni, specjaliści ds. administracji i kadr oraz tłumacze przysięgi, służą doradztwem i wsparciem merytorycznym. Możesz skorzystać również z reprezentacji firmy przed Sądem, ZUS-em czy przyjaznym Urzędem Skarbowym, pod którym może zostać zarejestrowana Twoja spółka. Jeśli rozważasz rejestrację swojej firmy i chcesz uniknąć zbędnej biurokracji i wczytywania się w skomplikowane kruczki prawne, oferujemy odprzedaż świeżo zarejestrowanej spółki z o.o. Procedura jest prosta: aby nabyć taką firmę, potrzebujesz tylko podpisu notariusza i już następnego dnia jesteś właścicielem firmy, która posiada swój NIP, REGON i nr KRS. Ponadto firma jest odpowiednio skonfigurowana, tak aby nie wymagała żadnych poprawek i co za tym idzie długiego okresu oczekiwania i dodatkowych kosztów. Jeśli potrzebujesz rejestracji spółki jako podatnik VAT, również w ciągu jednego dnia załatwimy wszelkie formalności w tym zakresie. Naszego nowego klienta czeka również wiele innych udogodnień – np. wynajem biura na godziny, dostęp do sali konferencyjnej, przygotowanie tłumaczeń, rekrutacja pracowników krajowych i zagranicznych i inne. Jak widzisz, działamy kompleksowo i sprawnie, biorąc pod uwagę specyfikę lokalnego rynku. Jeśli zależy Ci na wygodzie, chcesz zapewnić sobie profesjonalną obsługę administracyjną i księgową firmy, zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie dla nowych Klientów przygotowane są atrakcyjne pakiety promocyjne.