Omega IT Consulting to firma Informatyczno - Consultingowa oferująca kompleksowe usługi dla przedsiębiorców. Prowadzona jest przez dwóch doświadczonych wspólników, z których każdy jest ekspertem w różnych dziedzinach IT.
Zespół Omega ITC stanowią menadżerowie, inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów Sage oraz obsługą informatyczną przedsiębiorstw. Ich kwalifikacje pokrywają także obszary administracji systemami operacyjnymi Microsoft®, Linux, ale jedną z kluczowych specjalizacji jest budowa dedykowanych rozwiązań w oparciu o technologię Microsoft Sharepoint® oraz Office 365®.
Ogromne doświadczenie zdobyte w wielu projektach przez lata pracy z technologią Microsoft Sharepoint® pozwala nam budować, bezpieczne, solidne i użyteczne rozwiązania. Firma jest zarejestrowanym partnerem Microsoft z kompetencjami Microsoft Small Business Partner oraz Cloud Essentials Partner.
Ustawicznie doskonalimy się w tematyce ochrony danych osobowych. W naszym zespole posiadamy specjalistów, którzy pomogą naszym klientom, odpowiednio zabezpieczyć oraz ochronić dane osobowe. Pierwszy zarejestrowany przez nas zbiór danych ma już 12 lat!
2. Główne korzyści płynące z outsourcingu Omega ITC .
Outsourcing informatyczny to w praktyce wykorzystanie zasobów i usług zewnętrznych firm informatycznych, które taniej, efektywniej oraz w większym zakresie niż personal zrealizują szereg zadań IT oraz z zakresu IT.
Podstawowe zalety oferty outsourcingu Omega ITC:
- Pełna przewidywalność kosztów – Klient otrzymuje zestawienie budżetu na kolejny rok. Dodatkowo, z dużym wyprzedzeniem wie, jakie będzie ponosić ogólne koszty w związku z funkcjonowaniem własnych systemów informatycznych.
- Niskie koszty zarządzania – zostają wyznaczone kierunki, cele do których powinno zmierzać dział IT firmy. Outsourcing IT gwarantuje również skrócenie czasu obsługi, eliminację przestojów w pracy, co w efekcie przekłada się na oszczędności.
- Niższe ceny zakupów – dla Klienta niższe ceny sprzętu i oprogramowania są wartością dodaną.
- Stała dostępność i natychmiastowe wsparcie – Klient zawsze ma do dyspozycji przypisanego do siebie administratora – opiekuna, a w przypadku nieobecności specjalisty, innego wyznaczonego w zastępstwie.
Skoncentrowanie się na bieżącym biznesie – niektóre z popularnych obszarów outsourcingowych to rozwój oprogramowania, help-desk oraz infrastruktura. Zamiast zarządzać nimi wszystkimi wewnątrz struktury firmy, dobrym pomysłem jest wykorzystanie do tego naszej oferty IT.
- Wykorzystanie know-how naszej firmy – Klient ma dostęp do zespołu certyfikowanych inżynierów, specjalistów z wielu dziedzin, wspólnie daleko wyprzedzających kompetencjami i zasobem wiedzy jednego informatyka.
- Zwiększenie zysków – dostosowywanie infrastruktury IT do wymagań Klienta wpływa pozytywnie na zwiększenie produktywności, a to z kolei bezpośrednio przekłada się na zwiększenie zysków.
W zależności od złożoności projektu oraz z jakim problemem zgłasza się do nas klient, oferujemy całkowita pomoc merytoryczną. Jesteśmy elastyczni na podejście do problemów klienta, nasz zgrany zespół będzie oddelegowany do Państwa potrzeb w siedzibie Klienta lub poprzez kontakt zdalny.