Polskie przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie posiadające potencjał do rozpoczęcia lub rozwoju sprzedaży eksportowej mogą uzyskać wsparcie z funduszy Unii Europejskiej.
Wysokość dotacji może wynieść od 85% do 50% wartości wydatków.
Rodzaje wydatków kwalifikujących się do dofinansowania mogą objąć m.in.:
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa w targach międzynarodowych
- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
- koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach
- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych
- koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego
- koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie
- koszty reklamy w mediach targowych
- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
- inne koszty w zakresie informacji i promocji
W celu ustalenia szczegółowych zasad pomocy w pozyskaniu dotacji na rozwój eksportu prosimy o kontakt z naszym konsultantem za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
Więcej informacji znajduje się na naszych stronach