W naszej ofercie znajdziesz różnego rodzaju powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, które są obecnie najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem na rynku, przeznaczonym do ochrony lakieru. Jesteśmy absolutnie niezależni od producentów tych powłok, czyli nie promujemy jednego, konkretnego produktu. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, sami wybieramy marki i konkretne powłoki, które następnie proponujemy klientom.
Monitorujemy rynek i nowości, a następnie sprawdzamy ich skuteczność i zgodność z opisem producenta, zanim sami wprowadzimy je do naszej oferty.
Najważniejsze zalety powłoki ceramicznej:
- w przeciwieństwie do wosku nie przyklejają się do lakieru, lecz z nim reagują
- są nieusuwalne dla chemii na myjni, więc bardzo trwałe, a jedynym sposobem na ich usunięcie jest spolerowanie
- posiadają odporność na zarysowania powyżej 9H
- odporne na promienie UV
- odporne na wysokie temperatury (750 stopni)
- odporne na korozje i utlenianie
- nadają przepiękny i bardzo głęboki połysk
- doskonała hydrofobizacja
- utrzymują się nawet 5 lat!
- są aktualnie bezkonkurencyjne (nie ma lepszego rozwiązania na rynku)
- są dedykowane zarówno nowym, jak i używanym samochodom
Używana przez nas powłoka Ceramic 9H to ekskluzywne rozwiązanie dla najbardziej wymagających klientów. Powłoka jest odporna na zarysowania, chemię stosowaną na myjniach oraz najtrudniejsze warunki atmosferyczne. Doskonale odpycha brud (właściwości hydrofobowe) oraz wydobywa głębie koloru lakieru, nadając jednocześnie niepowtarzalny połysk. Produkt nanosimy na wszystkie lakierowane elementy, a jego trwałość sięga nawet 5 lat (przy średnich rocznych przebiegach 20-30 tyś km).
Powłokę nakładamy aż w pięciu warstwach, a przed nałożeniem auto jest dokładnie umyte, następnie lakier dokładnie wyczyszczony z najmniejszych i niewidocznych dla oka zanieczyszczeń. Po procesie maksymalnego oczyszczania lakier zostaje dodatkowo spolerowany. Dopiero po tak gruntownych przygotowaniach następuje kilka etapów nakładania kilku warstw powłoki.
UWAGA! Powłoki ceramiczne i kwarcowe to bardzo zbliżone do siebie technologie. Można powiedzieć, że niemal identyczne i obie oparte na dwutlenku krzemu (SiO2). Jedyną różnicą w tych dwóch powłokach jest typ reakcji chemicznych, zachodzących na powierzchni lakieru.
Poszczególne powłoki różnią się przede wszystkim trwałością i odpornością na zarysowania, ale nie można mówić, że to zupełnie różne produkty i zupełnie inne technologie.