favore.pl
Brak zdjęcia

Autoryzowany serwis sprzętu AGD nr 46036

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
elektropoz ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Mikołaj Heichel
ZUH ELEKTROPOZ
Wyślij e-mail
Kolejowa 1/3
60-715 Poznań

tel: 61 866612461 8666124
tel: 604420213604420213
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
sb: 09:00-13:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Autoryzowany serwis sprzętu  AGD małego i dużego firm: Candy, Hoover, Gorenje, Electrolux, AEG, Zanussi



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
elektropoz ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Mikołaj Heichel
ZUH ELEKTROPOZ
Wyślij e-mail
Kolejowa 1/3
60-715 Poznań

tel: 61 866612461 8666124
tel: 604420213604420213
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
sb: 09:00-13:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU elektropoz
pozytywna
rozwiń Pełen POZYTYW dla tej Firmy. Dzięki ich interwencji zaoszczędziłam na zakupie nowej zmywarki a to duży koszt. Pan Mikołaj rzetelnie podszedł do sprawy i uratował sprzęt spisany przez inny serwis na straty. Co dla innego serwisu było naprawą "nieopłacalną" okazało się blachostką. Gorąco polecam usługi tego zakładu. Za wizytę i naprawę zapłaciłam bardzo mało, a sprzęt działa poprawnie. Serdecznie dziękuję i jeszcze raz gorąco polecam Wystawiona 11-06-2013 22:48 przez Zdzisława Brych (83.20.144.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Witam. 27.04.2013 zakupilem pralkę Candy Slim GOY105DF. Po dostarczeniu i montażu przez sklep okazalo się., że podczas uzytkowania pod pralką gromadzi się woda, po prostu cieknie po podłodze łazienki. Zadzwoniłem do serwisu podanego w książce gwarancyjnej, czyli do Poznania pod nr tel 61/8666124 ul.Kolejowa 1/3. Serwisant przyjechał 1 raz 8 maja. stwierdził,że woda nie cieknie i można kontynuować eksploatację i w razie czego dzwonić na jego nr kom 604420213 .W kolejnym dniu znów woda ciekła. Kolejny raz przyjechał ten sam serwisant pan Mikołaj Heichell, było to 10 maja. Godzinę przed jego przyjazdem włączyłem pralkę, żeby widział wyciekającą wodę. stwierdził,że woda nie cieknie z pralki, lecz z fugi między płytkami w podłodze... To tyle. Moje pytanie brzmi: co mam teraz zrobić? Wyrzucić tą pralkę i kupić sobie nową w nadziei, że tym razem będę mógł liczyć na szczęście? Bo na poznański serwis w wykonaniu p. Mikołaja Heichella liczyć nie można. Pozdrawiam. Wystawiona 12-05-2013 15:18 przez Dominik Burzyński (62.152.150.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Pełen POZYTYW dla tej Firmy. Dzięki ich interwencji zaoszczędziłam na zakupie nowej zmywarki a to duży koszt. Pan Mikołaj rzetelnie podszedł do sprawy i uratował sprzęt spisany przez inny serwis na straty. Co dla innego serwisu było naprawą "nieopłacalną" okazało się blachostką. Gorąco polecam usługi tego zakładu. Za wizytę i naprawę zapłaciłam bardzo mało, a sprzęt działa poprawnie. Serdecznie dziękuję i jeszcze raz gorąco polecam Wystawiona 11-06-2013 22:48 przez Zdzisława Brych (83.20.144.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Witam. 27.04.2013 zakupilem pralkę Candy Slim GOY105DF. Po dostarczeniu i montażu przez sklep okazalo się., że podczas uzytkowania pod pralką gromadzi się woda, po prostu cieknie po podłodze łazienki. Zadzwoniłem do serwisu podanego w książce gwarancyjnej, czyli do Poznania pod nr tel 61/8666124 ul.Kolejowa 1/3. Serwisant przyjechał 1 raz 8 maja. stwierdził,że woda nie cieknie i można kontynuować eksploatację i w razie czego dzwonić na jego nr kom 604420213 .W kolejnym dniu znów woda ciekła. Kolejny raz przyjechał ten sam serwisant pan Mikołaj Heichell, było to 10 maja. Godzinę przed jego przyjazdem włączyłem pralkę, żeby widział wyciekającą wodę. stwierdził,że woda nie cieknie z pralki, lecz z fugi między płytkami w podłodze... To tyle. Moje pytanie brzmi: co mam teraz zrobić? Wyrzucić tą pralkę i kupić sobie nową w nadziei, że tym razem będę mógł liczyć na szczęście? Bo na poznański serwis w wykonaniu p. Mikołaja Heichella liczyć nie można. Pozdrawiam. Wystawiona 12-05-2013 15:18 przez Dominik Burzyński (62.152.150.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię

Autoryzowany serwis sprzętu AGD Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 15)
Poprzednia usługa: Warsztaty Edukacji Artystycznej Poznań   Następna usługa: WYKONYWANIE INSTALACJI SANITARNYCH I GRZEWCZYCH