Dla najmłodszego pokolenia social media stanowią pierwszy kanał komunikacji ze światem. Według międzynarodowego raportu „We are social” 13 milionów Polaków posiadających aktywne konta w mediach społecznościowych poświęca im średnio 2 godziny dziennie. Niektórym osobom social media wręcz zastępują telewizję, radio i prasę. Powierzając nam prowadzenie fanpage’a zyskasz zaufanie i zbudujesz relacje niemożliwe do osiągnięcia za pomocą tradycyjnych metod marketingowych.
Błędem jest mówienie o social mediach jako o jednym kanale. Różne grupy docelowe preferują jedną lub wybrane platformy. Inne osoby znajdziemy na Snapchacie, inne na Twiterze, inne na LinkedIn, a wszystkie (niemal) na Facebooku oraz Youtubie. Jednocześnie każdy z tych kanałów rządzi się swoimi prawami. Powierz nam dopasowanie odpowiedniej platformy do twoich potrzeb.
Komunikacja to swego rodzaju sztuka uwodzenia klientów. Dobry sprzedawca wie, że klientowi trzeba pozwolić mówić, zastanawiać się, zadawać pytania, a nawet krytykować. To sprawia, że rośnie w nim zaangażowanie. Wtedy ma poczucie, że jest ważny i doceniany. Wiemy jak prowadzić fanpage’a, żeby tak właśnie się na nim czuł i chciał na niego wracać.
Prowadząc twojego fanpage’a, prowadzimy dialog z setkami klientów jednocześnie. Tego nie potrafią nawet najlepsi handlowcy! Co więcej, niektórzy z odbiorców zaangażują się do tego stopnia, że staną się swoistymi ambasadorami marki. Reagując na tworzony przez nas content, będą tym samym rekomendować markę swoim znajomym.
Dobrze prowadzony fanpage nie tylko buduje relacje, ale także sprzedaje. Co więcej, za pomocą właściwych narzędzi możliwe jest zmierzenie skali konwersji (w tym transakcji), które zainicjowane zostały właśnie na Facebooku. Dziś media społecznościowe z formy działalności reklamowej czy PR-owej przekształcają się w rzeczywiste, wirtualne rynki zbytu. Zdobądź na nich odpowiednią pozycję.