Lubimy spotykać się z naszymi Klientami, ale cenimy ich czas, dlatego oferujemy naszym Klientom wygodną księgowość online.
Księgowość online – dzięki platformie internetowej pozwala naszym Klientom na dostarczanie dokumentów elektronicznie, prowadzimy archiwum online, dbamy o bezpieczeństwo danych i umożliwiamy dostęp do informacji 24 h/dobę/ 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie.
Księgowość online księgi handlowe - usługa wygodna dla naszych Klientów, dokumenty dostarczane są do naszego biura poprzez platformę internetową, bez wychodzenia z biura. Deklaracje do Urzędu Skarbowego, ZUS także wysyłamy drogą elektroniczną.
Dodatkowo nasi Klienci otrzymują od nas zupełnie za darmo program do wystawiania faktur online.
Dzięki wykorzystywanej przez naszą firmę profesjonalnej platformy internetowej możemy zaproponować Klientowi nieosiągalny przy korzystaniu z usługi tradycyjnej księgowości komfort współpracy. Cel ten osiągamy dzięki możliwością jakie dale nasza platforma, mianowicie:
· szybki i stały dostęp do interesujących danych bez konieczności kontaktu z księgową. Klient logując się do systemu uzyskuje potrzebne informacje szybko i wygodnie.
*Nie oznacza to, że nie chcemy kontaktować się z naszymi Klientami, a wręcz przeciwnie zachęcamy ich do tego gdyż pozwala to nam na stałe dostosowanie naszej oferty do zmieniających się potrzeb Klientów.
Nowoczesna księgowość online pozwala na minimalizację kosztów „papierologii” – posiadanie papierowych dokumentów wiąże się z kosztami: papieru, druku, czasu potrzebnego na szukanie dokumentów w segregatorach, teczkach, miejsca na ich przechowywanie. Z badań przeprowadzonych przez organizację ICD w krajach Europy Zachodniej wynika, że pracownicy zajmujący się przetwarzaniem i tworzeniem dokumentów poświęcają dokumentom aż 11,2 godzin tygodniowo, z czego około 6 godzin to czas zmarnowany. Na co? Najczęściej na szukanie, odtwarzanie, kopiowanie, drukowanie. 6 godzin czyli prawie jeden dzień roboczy. Rocznie to około 34 dni roboczych czyli prawie 2 miesiące pracy jednego pracownika. Koszt miesięczny - w zależności od pensji - od 2.000 zł brutto (tyle w 2017 r. wynosi minimalne wynagrodzenie) do kilku tysięcy złotych. W skali całej firmy, zajmowanie się papierowymi dokumentami to strata na poziomie prawie 20 % produktywności.