Szanowni Państwo,
Zapraszamy do skorzystania z usług Biurowej Czarodziejki. Wirtualna Asystentka pomoże w rozwoju Państwa firmy.
Nasz Zespół obsługuje przedsiębiorstwa z różnych zakątków kraju, jest rzetelny i godny zaufania.
Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Oferuje usługi z zakresu prowadzenia sekretariatu, tworzenia tekstów i e-marketingu.
Poniższej przedstawiamy wstępny zarys usług, chociaż tak naprawdę jest on dobierany do potrzeb Klienta.
Organizacja i obsługa biura:
- obsługa korespondencji elektronicznej,
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
- planowanie kalendarza,
- obsługa Klienta, przyjmowanie zamówień, delegowanie zadań, rozliczenie podwykonawców, nadzór nad realizacją zamówień,
- obsługa reklamacji, Klienta trudnego,
- rekrutacja pracowników i podwykonawców,
- wyszukiwanie informacji, tworzenie raportów,
- tworzenie i redagowanie dokumentów, ofert, formularzy, umów,
- tworzenie baz danych,
- i wiele innych…
Sprzedaż towarów i usług:
- aktywna sprzedaż towarów i usług,
- pozyskiwanie Klientów,
- tworzenie ofert, negocjacje warunków współpracy,
- spotkania z Klientami.
Marketing i reklama w sieci:
- doradztwo,
- prowadzenie profili Social Media,
- prowadzenie bloga,
- opieka nad stroną /aktualizacja,
- tworzenie tekstów.
Nasz Zespół:
Urszula – czarodziejka, Project Manager, specjalista w zakresie sprzedaży B2B i obsługi Klienta, rekruter, formatowanie i tworzenie materiałów reklamowych,
Ewelina – młodsza czarodziejka, tworzenie dokumentów, wyszukiwanie informacji, tworzenie baz danych, specjalista w zakresie obsługi Klienta,
Katarzyna – młodsza czarodziejka, specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta, przedstawiciel handlowy.
Zapraszamy do współpracy!
Biurowa Czarodziejka
ul. Kościuszki 6 lok 204
97-500 Radomsko
e-mail: Wyślij e-mail
www.biurowaczarodziejka.pl