DPF zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska i wydajnego działania w odpowiednich warunkach, na przykład podczas zwykłej jazdy autostradą. Jednak w przypadku większości sterowników mogą powodować wiele problemów. Krótkie podróże po mieście mogą skutkować programami regeneracji, które trwale blokują filtr i prowadzą do kosztownych napraw. Gdy filtr DPF jest zablokowany, należy go wymienić na nowy.
Możemy całkowicie usunąć filtr cząstek stałych DPF z ECU. Po wykonaniu tej czynności wszystkie elementy sterujące znikną, a regeneracja nie nastąpi. Zyskasz mniejsze zużycie paliwa, gdy nie będą odbywać się programy regeneracji pożywienia. Mniejsze ograniczenia wydechowe zwiększą ogólną sprawność samochodu.
Oferta skierowana jest nie tylko do właścicieli samochodów osobowych. Współpracujemy również z maszynami rolniczymi, ciężarówkami i motorówkami.
Jesteśmy liderem na rynku usuwania filtrów DPF. Posiadamy rozległą sieć dystrybucji na terenie całego kraju. Nie musisz być z Gdańska, aby skorzystać z naszej oferty.
Zanim podejmiesz decyzję o usunięciu DPF to warto zadać warsztatowi kilka pytań o:
1) sprzęt – czy jest to kabelek z allegro , czy Certyfikowany oryginalny sprzęt . Jesli
certyfikowany , to poproście o numer klienta, lub inne potwierdzenie na sprzęt
2) oprogramowanie – analogicznie – zapytajcie czy serwis pracuje na oryginalnym software, czy na darmowym lub kradzionym z netu . Poważne programy najczęściej działaja na donglu i on-line . Poproście o dowód legalności.
3) gwarancję i jej warunki
4) ubezpieczenie warsztatu.
5) komputerowy sprzęt diagnostyczny – czy oryginał, może cos dedykowanego dla Twojej marki
6) czy jest na pokładzie warsztatu jakiś doświadczony elektronik i mechanik , w razie gdy podczas prac wyjdzie jakiś problem.
7) jeśli długo jeździliście z zapchanym DPF zapytajcie ,czy jest możliwość sprawdzenia turbiny, i mocy na hamowni.