Pozycjonowanie stron - sklepów internetowych, stron firmowych. Firma działa od 2008 roku, od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.
Oferujemy także pozycjonowanie stron w zagranicznych wyszukiwarkach, Google. co. uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.
Jak to działa?
Pozycjonowanie
Słowa kluczowe
Istotną rzeczą, na początku pracy będzie wybór odpowiednich słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając branżę, uzgadniamy z klientem wybór słów. Klient znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy takie frazy, które, w danej branży będą generowały najlepszy ruch.
Na przykład dla firmy usługowej działającej w ograniczonym zasięgu można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na koszty przyniesie lepsze efekty niż fraza „firma usługowa”. Dzięki temu promocja w wyszukiwarce będzie nie tylko tańsza, ale także lepiej dopasowana. Naturalnie przy wyborze słów kluczowych, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem ilości wyszukań w Google.
Linkowanie
W czasie procesu pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Dzięki temu, kontrolujemy ilość linków, dzięki czemu mamy lepszy obraz całego procesu, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy strony w wynikach wyszukiwania. Może być to szczególnie ważne przykładowo w przypadku usług czy towarów, które mają największą popularność okresowo, np. przed okresem zimowym można wzmacniać frazy: łyżwy, rękawiczki, odśnieżanie dachów, itp.
Pozycjonowana może być strona główna, lub podstrony, wszystko zależy od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie chcemy osiągnąć.
Optymalizacja
Meta tagi tytuł i opis odpowiadają za to jak nasza strona wygląda w wynikach wyszukiwania. Po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zwrócić uwagę na tytuł strony, oraz o wyświetlający się pod nią opis. Właściwie je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto także zauważyć, że Google często pobiera opis z samej treści strony, dlatego warto skupić się również na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony głównej oraz podstron.
Dostosowanie treści
Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy dużą ilość towarów, odpowiedni opis produktu, zawierający odpowiednie słowa kluczowe sprawi, że podstrony „same” wchodzą na lepsze pozycje. Oczywiście podobna sytuacja będzie w przypadku wizytówek firm, i podstron z opisem usług.
Naturalnie nie zawsze zmiana treści jest konieczna, jednak w pewnych przypadkach, można dopracować niektóre elementy. Możemy doradzić jak przygotować treść, lub wykonać ją sami. Mamy duże doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z właściwym przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać ofertę. Można przygotować je uwzględniając:
- unikalność tekstu
- tematykę strony, podkreślenie najważniejszych elementów oferty
- odpowiednie nasycenie tekstu słowami kluczowymi
- optymalizację pod względem prezentacji w wynikach wyszukiwania
- prawa autorskie
Optymalizacja może dotyczyć również niektórych aspektów technicznych, struktury – budowy strony, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w zidentyfikowaniu potencjalnych błędów. Obecnie webmasterzy świadomi są konieczności projektowania witryn zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje praktyka, wiele aspektów można dodatkowo dopracować, więc optymalizacja strony będzie ważną częścią pracy.
Dodatkowo:
- klient kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta
- opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring pozycji fraz, łatwy kontakt
- oferujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, wzór do wglądu, jeśli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta
- klient otrzymuje raport z pozycji strony, z systemu sprawdzania pozycji
- porady dotyczące optymalizacji strony
- inne indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie
Faktura VAT
Kontakt:
Wyślij e-mail
email: Wyślij e-mail pl
gg: 8288255
tel. 697-715-522