A-KLASA W169,
B-KLASA W245,
VGS VGS2 FCVT 722.8
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:
-
skrzynia przechodzi w tryb awaryjny
-
auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL” Transmission visit workshop
-
usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika
-
skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
-
nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów
-
brak możliwości jazdy
-
brak prędkości z czujników obrotów
-
uszkodzenie zaworów sterujących poszczególnych biegów
-
brak komunikacji ze sterownikiem
-
wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów
Diagnostyka komputerowa wykazuje błędy:
-
0793 Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (czujnik prędkości obrotowej wtórnej napędu CVT nie jest dostępny)
-
0722 Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT nie jest dostępny)
-
0723 Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT) jest niewiarygodny
-
0896 Niedopuszczalny zakres regulacji CVT
-
0794 Gradient wskazań czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalna
-
0717 Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 ( czujnik prędkości obrotowej pierwotnej napędu CVT ) nie jest dostępny
-
0718 Gradient wskazań czujnika obrotów pierwotnych (Y3/9b3), przekroczona wartość maksymalna
-
0730 Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne
-
1634 Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony
-
2722 Niedopuszczalne załączenie -bieg wsteczny- wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów "N" była załączona
-
0705 Czujnik zakresu wyboru CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) Y3/9b1 jest uszkodzony
-
2731 Impermissible closing of hydraulic clutch ‚Forward gear’ has occurred in the CVT when selector lever ‚N’ was engaged.
-
0894 The steel thrust belt in the CVT is slipping
-
0741 Actuation of torque converter clutch not possible - uruchomienie sprzęgła przemiennika momentu obrotowego - niemożliwe -
-
0720, 00D2, 00D4, 2801, 2299
P0896, P0793, P0722, P0730, P1634, P2722, P0717, P0718, P0794, P0720, P0705, P2731, P0894, P0741, 08961, 07931, 07221, 07301, 16341, 27221, 07171, 07181, 07941, P07201, 07201, 0721, 07051, 27311, 08941, 07411, 00D2, 00D4, 2801, 2800, 2299, 0792, P1815 0717, P1939, 0793, 0739, P1826, 0722,, 0723, 0794, 0720, P2198, 0730, 0896, 1634
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: Wyślij e-mail
whatsapp : Wyślij e-mail
więcej na Wyślij e-mail
MOŻLIWY DEMONTAŻ / MONTAŻ ORAZ NAPRAWA STEROWNIKA W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU TERMINU.
Regenerujemy sterowniki po nieudanej naprawie, niewłaściwym demontażu z pękniętą / urwana wtyczką bądź uszkodzonymi czujnikami prędkości obrotowej.
Na naprawiony sterownik udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Każdy sterownik jest przez nas sprawdzany i naprawiany pod kątem typowych uszkodzeń, które mogą ujawnić się podczas dalszej eksploatacji skrzyni.
Zapewniamy klonowanie / programowanie sterowników VGS2 FCVT 722.8 pod numer nadwozia (VIN) oraz pełną kalibracje sterownika po zamontowaniu do auta.
W razie braku możliwości naprawy oferujemy sterowniki używane VGS2 VGS FCVT 722.8 zaprogramowane pod numer nadwozia (VIN).
Zapraszamy do współpracy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.