- prowadzenie ewidencji na podstawie uprzednio sprawdzonych pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, |
- sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień do celów zarządczych według z góry ustalonych kryteriów w postaci wydruków lub gotowych plików, |
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, |
- prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT, |
- sporządzanie pozostałych deklaracji i zeznań podatkowych (m.in. PIT, PCC, podatek od nieruchomości), |
- pełną obsługę Klienta przy współpracy z urzędem skarbowym i ZUS; dostarczanie deklaracji, zeznań i sprawozdań do poszczególnych urzędów; prowadzenie korespondencji i formułowanie wyjaśnień do urzędów oraz wystąpień do urzędów skarbowych o udzielenie pisemnej informacji o zakresie stosowania prawa podatkowego, obsługa przy kontrolach, |
- prowadzenie pozostałych ewidencji do celów podatkowych np. ewidencja przebiegu pojazdu, |
- sporządzanie sprawozdań statystycznych (dla GUS), |
- na życzenie Klienta dokonujemy także kontroli płatności (stanu należności i zobowiązań), sporządzamy przelewy, faktury itp |
- pomoc w utworzeniu nowego podmiotu lub w zarejestrowaniu nowej działalności gospodarczej (jeżeli będzie to niezbędne we współpracy ze sprawdzonym przez nas lub wskazanym przez Klienta prawnikiem) i rejestracja w odpowiednich urzędach (urząd statystyczny, urząd skarbowy, ZUS, inspektor pracy i inspektor sanitarny), |