Jeśli potrzebujesz pomocy by rozwijać swój biznes lub wsparcia w załatwianiu codziennych obowiązków i czasochłonnych zadań administracyjnych - zapraszamy do współpracy.
Jesteśmy zespołem zdalnych asystentów, wspierający Cię w zadaniach służbowych i prywatnych.
Korzystając z naszych usług wspierasz sferę administracyjną swojej firmy, obniżając koszty jej prowadzenia.
Współpraca z Wirtualna asystentką to mniejszy koszt dla firmy niż zatrudnienie pracownika na etat
- brak kosztów zatrudnienia, brak ZUS-u, brak zwolnień lekarskich;
- brak konieczności wyposażenia i utrzymania stanowiska pracy;
- brak płacenia pracownikowi za czas, który poświęca na bezproduktywne czynności;
- brak kosztów szkoleniowych.
DODATKOWE KORZYŚCI:
Przy współpracy z Dela PLUS płacisz tylko za wykonaną pracę, a całą resztę narzędzi zapewniamy i opłacamy we własnym zakresie i przede wszystkim współpracę z nami możesz wrzucić w koszty firmy.
Płacisz tylko za czas, w którym faktycznie dla Ciebie pracujemy.
Podczas pracy nad oddelegowanym przez Ciebie zadaniem mamy uruchomiony CRM, który rejestruje każdą naszą minutę spędzoną na realizowaniu zadań dla Ciebie. Płacisz tylko za rzeczywisty czas pracy. Dlatego w ciągu godziny jesteśmy w stanie zrobić naprawdę wiele.
Przykładowy zakres usług:
Organizacja czasu biura
- sporządzanie dokumentów, pism firmowych i urzędowych,
- porządkowanie, segregowanie dokumentów i archiwizacja dokumentów,
- przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków,
- adresowanie i wysyłka poczty listowej, sortowanie wstępne korespondencji,
- wyszukiwanie (research) informacji do prezentacji, artykułu, ogłoszenia,
- umawianie spotkań, prowadzenie terminarza i przypominanie o spotkaniach,
- planowanie, realizacja dostarczanie zakupów do firmy,
- pomoc asystencka (rezerwacja hoteli, restauracji, biletów itp.),
- wsparcie w prowadzeniu różnego rodzaju systemów obsługi klienta, CRM,
- pomoc i wsparcie w organizacji firmy, biur, nowych oddziałów i stanowisk pracy,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Miasta),
- wysyłka listów, przekazywanie/przewożenie dokumentów do urzędów / biura rachunkowego / klientów przedsiębiorcy na terenie Rzeszowa - 1 godz/tydzień.
Event
- wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca,
- tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych,
- korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji,
- monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych.
Rekrutacji
- przygotowanie treści ogłoszenia ofert pracy,
- umieszczanie ofert pracy na portalach,
- selekcja nadesłanych CV (pierwszy etap),
- budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów,
- telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania.
Faktury
- obsługa programu do fakturowania,
- wystawianie faktur,
- dodawanie kontrahentów,
- rozliczanie faktur,
- przygotowywanie i opisanie dokumentów do biura rachunkowego,
- współpraca z biurem rachunkowym w imieniu klienta,
- przygotowywanie przelewów do akceptacji w systemie bankowości internetowej,
- windykacja należności (wysyłka maili, telefonowanie i przypominanie o zaległych płatnościach kontrahenta).
Administracja budynkiem
- zarządzanie nieruchomościami i i zapewnienie ich efektywnego zagospodarowania,
- nadzór i koordynacja utrzymania należytego stanu technicznego obiektu,
- prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną obiektu,
- nadzór i koordynacja planowania i organizacji przeglądów, konserwacji, remontów, napraw instalacji oraz budynków,
- przygotowywanie i wprowadzanie zmian do umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku spółki,
- prowadzenie kompleksowej obsługi wynajmu pomieszczeń i nieruchomości Spółki, w tym współpraca z najemcami, firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi dotyczące nieruchomości Spółki,
- prowadzenie analiz i wprowadzanie optymalizacji kosztów i przychodów wynikających z wykorzystania obiektów i infrastruktury,
- inicjowanie dodatkowych rozwiązań w zakresie obszaru majątku,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa,
- czynny udział w procesie tworzenia krótkoterminowych i długoterminowych Planów Inwestycji i Remontów,
- prowadzenie projektów oraz czynny udział w pracach zespołów zadaniowych dla zadań realizowanych w obszarze dotyczącym zarządzania majątkiem spółki.
Pracujemy głównie zdalnie w siedzibie naszej firmie, jednak JEŚLI PROWADZISZ FIRMĘ NA TERENIE RZESZOWA LUB OKOLIC niektóre prace możemy wykonać w Twojej firmie, u Twojego kontrahenta lub w dowolnie wskazanym miejscu na terenie Rzeszowa lub okolic.
Jeśli nie do końca rozumiesz w jaki sposób możemy wesprzeć Cię w efektywnej realizacji Twoich celów biznesowych, umów się na bezpłatną konsultację, podczas której rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości.
Po więcej informacji zapraszamy na Wyślij e-mail