SERWIS Pomp BOSCH VP44 | VP30 | PSG5 | PSG16
Naprawa elektroniki samochodowej
Bi-Elektro tel. 512 _94_94_91
Tarnobrzeg
Nasz serwis jako nieliczny regeneruje sterowniki pomp dwuwtyczkowych Boscha.
Serwis BOSCH nie przewiduje regeneracji/naprawy pompy wtryskowej PSG16 jak i jej sterownika co niesie z sobą wymianę całej pompy wraz z sterownikiem. Cena nowej pompy wynosi ponad 4 tys zł. Jest to bardzo wysoka kwota, która niejednokrotnie przewyższa wartość pojazdu.
AUTORYZOWANY SERWIS BOSCH - nie naprawia sterowników ani pomp PSG16 - jeżeli ktoś podaje się, że regeneruje sterowniki dla Boscha jest oszustem.
Nasza firma z powodzeniem naprawia sterowniki PSG16 co potwierdza to 12 miesięczną gwarancją na naprawę.
Po naszej naprawie masz pewność, że twój samochód będzie pracował poprawnie.
Poprawiamy również po innych jeżeli pozostawili taką możliwość.
Zapewniamy wszelkie wsparcie w zakresie diagnostyki, demontażu jak i montażu po naprawie.
Oferujemy naprawę sterowników PSG16 do poniższych pojazdów marki OPEL/SAAB:
Zafira 2002~2005 Y20DTH Y22DTR
Astra G 2002~2006 Y20DTH Y22DTR
Frontera 2002~2004 Y22DTR
Vectra C 2002~2005 Y20DTH Y22DTR
Signum 2003~2005 Y20DTH Y22DTR
oraz SAAB 93 i 95 2001~2004 2.2 TiD
GWARANCJA 12 miesięcy.
STEROWNIK możemy wyzerować, Reset IMMO, Odczyt CarPass, kodowanie , przebieg, konfiguracja auta, EGR off, itp.
Wysyłka za pobraniem.
ZADZWOŃ !!! - STEROWNIK MUSI BYĆ ODPOWIEDNIO DOPASOWANY do samochodu.
OBJAWY USZKODZENIA STEROWNIKA PSG16 BOSCH POMPY WTRYSKOWEJ VP44 to:
DIAGNOZA KOMPUTEROWA STEROWNIKA POMPY WYKAZUJE BŁĘDY:
DTC P0149 , opis „regulacja - początek wtrysku”
Kod błędu P0234 , opis „Regulacja ciśnienia doładowania ”
DTC P0335 , opis „Czujnik położenia wału korbowego”
DTC P0340 , opis „Czujnik położenia wału korbowego”
DTC P0400 , opis „recyrkulacji spalin”
DTC P0602 , opis „kontrola z silnika”
DTC P0606 , opis „kontrola z silnika”
DTC P1222 , opis „pompa wtryskowa”
DTC P1600 , opis „kontrola z silnika”
DTC P1630 , opis „Zawór sterujący do dozowania paliwa”
DTC P1632 , opis „pompa wtryskowa”
DTC P1633 , opis „pompa wtryskowa”
DTC P1634 , opis „pompa wtryskowa”
DTC P1651 , opis „Kontrola pompy wtryskowej”
Oprócz powyższych kodów błędów, takich jak: P0149, P0234, P0335, P0340, P0400, P602, P0606, P1222, P1600, P1630, P1632, P1633, P1634, P1651 dodatkowe kody błędów mogą być wyświetlane , często występują razem i wskazać awarię pompy:
Dodatkowe kody błędów P0070, P0105, P0115, 0195, P1540, P1603, P1614, P1616, P1811,
Więcej informacji na serwisie YouTube m.in. :
https://www.youtube.com/channel/UCr3_TolCkftXg5HmIpa6RWg
www.naprawasterownikow.com
- Sprawdzenie zaworu dawki paliwa VP44;
- Sprawdzenie zaworu kąta wtrysku VP44;
- Sprawdzenie sterownika pompy VP30/VP44;
- Sprawdzenie pompy PSG16
SERWIS Elektroniki Samochodowej Bi-Elektro specjalizuje się w naprawie elektroniki samochodowej. Posiadamy niezbędną wiedzę z zakresu elektroniki i informatyki zdobytą przez lata nauki na studiach i wieloletnie doświadczenie przy pracy z wysoce zaawansowaną elektroniką.
Firma BI-ELEKTRO zajmuje się naprawą wszelkiej elektroniki pojazdowej od sterowników silnika, ABS, pomp wtryskowych oraz innych sterowników, po programowanie modułów.
Proszę dzwonić w godz. 08:00 - 20:00 (Pn. - Sob.)
Czas realizacji zamówienia do 2 dni.