favore.pl
Outsourcing IT dla Twojej frimy!

Outsourcing IT dla Twojej frimy! nr 4845

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Robert Drewnik
MUNERIS - Biuro Usług Komputerowych
Wyślij e-mail
ul. Marii Grzegorzewskiej 11/10
02-777 Warszawa

tel: 508 913161508 913161
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI


Usługi informatyczne

Witamy na stronie firmy MUNERIS - Biuro Usług Komputerowych. Jesteśmy niedużą firmą świadczącą usługi komputerowe i informatyczne dla firm i instytucji, dzięki czemu każdy nasz klient jest traktowany indywidualnie a świadczące przez nas usługi są na najwyższym poziomie. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą naszej firmy.

Nasza firma ciągle się rozwija i rozszerza swoją ofertę. Każde zlecenie jest dla Nas nowym wyzwaniem, a każdy klient jest przez Nas traktowany indywidualnie!
Proponujemy Państwu usługi związane z kompleksową obsługą, opieką nad systemami komputerowymi i urządzeniami peryferyjnymi w firmach. Jest to tzw. "outsourcing informatyczny" - przez co rozumie się przejęcie przez zewnętrzną specjalistyczną firmę pełnej odpowiedzialności za informatykę w firmie klienta. Obniża to znacznie koszty utrzymania wykształconego personelu przez klienta i pozwala na bardziej elastyczne zarządzanie wykorzystaniem informatyki w osiąganiu celów firmy.




"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, to nie ma sensu żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto umie to zrobić lepiej."

Henry Ford (1923r.)

Podstawowym rodzajem działalności firmy jest kompleksowa obsługa informatyczna firm na zasadach outsourcingu.

Oddanie usług IT w outsourcing pozwala klientowi nie tylko skupić się na jego podstawowej działalności biznesowej, ale także zmniejszyć zakres obowiązków kadry kierowniczej. Główne czynniki przemawiające za outsourcingiem IT, to:

  • obniżenie kosztów użytkowania technologii informatycznych,
  • usprawnienie kontroli kosztów IT, co przy własnych służbach IT jest trudne do osiągnięcia,
  • skrócenie czasu wdrożenia nowych rozwiązań,
  • brak konieczności finansowania specjalistycznych szkoleń własnych służb IT
  • znaczne ograniczenie ryzyka wyboru niewłaściwej technologii,
  • zwiększenie niezawodności eksploatowanych systemów IT,
  • poprawa jakości obsługi użytkowników,
  • skuteczniejsze egzekwowanie oczekiwań, niż w przypadku własnych służb informatycznych.
Poprawne relacje z dostawcą usług pozwalają korzystać z jego doświadczeń, a w konsekwencji - lepiej zarządzać.

Aktualnie najbardziej popularne rodzaje informatycznych usług outsourcingowych to:

  • hosting (w zakresie poczty elektronicznej i serwisów internetowych),
  • serwis sprzętu komputerowego
  • zarządzanie i opieka nad infrastrukturą sieciową,
  • archiwizacja danych,
  • wdrażanie systemów informatycznych,
  • nadzór nad bezpieczeństwem informatycznym,
  • szkolenia użytkowników,
  • outsourcing zasobów ludzkich (informatyków).
  • outsourcing informatycznych systemów zarządzania (model ASP),
  • wsparcie techniczne (helpdesk),
Według przeprowadzonych badań (IDG Poland SA) główne motywy wprowadzenia outsourcingu informatycznego to:
  • zmniejszenie kosztów (40 %),
  • brak odpowiednich specjalistów w firmie (32 %),
  • poprawienie jakości (20 %),
  • skrócenie czasu wprowadzania produktu na rynek (19 %).

    A największe korzyści z outsourcingu to:

  • podniesienie jakości aplikacji i wspomagania funkcji IT (29 %),
  • zmniejszenie wydatków na dział informatyczny (25 %),
  • możliwość szybszego zakończenia projektu (21 %),
  • zmniejszenie zatrudnienia (21 %),
  • zwiększenie bezpieczeństwa (9 %).
Na polskim rynku jest mało przypadków przejęcia całkowitej obsługi informatycznej przez firmy outsourcingowe. Klienci decydowali się raczej na wydzielenie ze swoich struktur określonych procesów i projektów informatycznych. Jednak obecnie wzrasta zainteresowanie tzw. pełnym outcourcingiem, w najbardziej zaawansowanym przypadku sprowadzającym się do przejęcia pełnej obsługi IT klienta. Wydaje się, iż popularność usług outsourcingowych idzie w parze ze wzrostem świadomości znacznych kosztów stosowania środków i systemów informatycznych i umiejętnością identyfikacji miejsc powstawania tych kosztów.

Według różnych analiz rynkowych, rynek outsourcingu IT będzie rósł do roku 2005 w tempie 40-60 procent rocznie. W Polsce dynamika ta będzie na poziomie 20-25 procent (obecnie 16-18 procent).


CENNIK
Jesteśmy elastyczni, chętni do negocjacji. Nigdy nie zostawiamy klienta samemu sobie, zarówno przed, jak i po wykonaniu zlecenia. Samo wykonanie zlecenia jest bowiem tylko częścią wyzwania, jakim jest dla nas zadowolenie klienta. Nie mniej ważne są także pozostałe aspekty współpracy, z których na czoło wysuwa się przede wszystkim indywidualne podejście, gdzie poznanie potrzeb, precyzyjne określenie preferencji, a także dostosowanie się do oczekiwań Naszego klienta jest według nas kluczem do sukcesu. Takie podejście pozwala Nam na dokładne określenie indywidualnego zapotrzebowania na usługi, by następnie wykonując je móc sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów.

Cena jest kalkulowana indywidualnie i zależy od wielu czynników:  

  • od liczby komputerów w sieci i jej architektury,
  • od zakresu godzinowego sprawowanej opieki, podstawowe godziny to dni robocze w godz. 8.00-16.00. Ale możemy ustalić inny zakres - nawet 24h na dobę,
  • od maksymalnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię - może on wynosić np. 3h, 6h lub 24h, a dla awarii o bardzo dużym znaczeniu nawet 1h.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Robert Drewnik
MUNERIS - Biuro Usług Komputerowych
Wyślij e-mail
ul. Marii Grzegorzewskiej 11/10
02-777 Warszawa

tel: 508 913161508 913161
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Outsourcing IT dla Twojej frimy! - galeria
Outsourcing IT dla Twojej frimy! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: Oświetlimy każda imprezę   Następna usługa: Windykacja i obrót wierzytelnościami KOMPLEKSOWO