favore.pl
Outsourcing  /  Opieka serwisowa dla firm!

Outsourcing / Opieka serwisowa dla firm! nr 5016

Lokalizacja: Sosnowiec (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
120 / miesiąc
Kontakt
Kamil Skalski
CTech.pl Kamil Skalsk
Wyślij e-mail
ul. 1 Maja 62/155
41-200 Sosnowiec

tel: 600 072858600 072858
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI




Wyślij e-mail cf74b0180f23274387.jpg" />

Outside Resource Rusing (Outsourcing) - jest to powierzenie specjalistycznym firmom zewnętrznym poszczególnych zadań Państwa przedsiębiorstwa. Jest to najlepsza metoda pozwalająca na koncentrowanie działania ściśle z kierunkiem prowadzonej działalności.

Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów, do najczęściej spotykanych czynności można zaliczyć:

* instalacja oprogramowania,
* konfiguracja sprzętu komputerowego,
* archiwizacja danych,
* odzyskiwanie utraconych danych,
* utrzymanie nadzoru nad komputerami,
* planowanie zakupów sprzętu i oprogramowania informatycznego,
* szkolenia użytkowników z obsługi sprzętu i oprogramowania,
* rozwiązywanie sytuacji awaryjnych,
* doradztwo strategiczne i eksploatacyjne,
* dostęp do systemu wsparcia HelpDesk.

Możemy pomóc Państwu praktycznie we wszystkich dziedzinach związanych z informatyką, jednak nie jesteśmy w stanie wszystkiego ująć na powyższej liście. Jeśli zwrócicie się Państwo do nas z jakimś problemem to na pewno pomożemy go rozwiązać.
Dla każdego klienta tworzona jest indywidualna, dopasowywana do potrzeb umowa współpracy. Jej zawarcie daje Klientom gwarancje czasu, w jakim przywrócona zostanie sprawność sprzętu. W zależności od wybranej opcji zapewniamy odpowiednio szybki czas reakcji i naprawy.
Sposób świadczenia usług w zakresie opieki serwisowej można podzielić na:
Umowa serwisowe - w tym trybie podpisywana jest umowa pomiędzy klientem a firmą CTech.pl. Uzgadniania się liczbę godzin ryczałtowych, stawki oraz czasy reakcji. Uzgodnienia tworzone są pod indywidualne potrzeby klientów. Umowa taka gwarantuje nieprzerwaną opiekę nad Państwa sprzętem, a zarazem daje pewność stałych kosztów miesięcznych związanych z opieką techniczną nad sprzętem komputerowym.
Interwencje serwisowe - w przypadku zgłoszenia awarii, następuje przyjazd na miejsce awarii i usunięcie jej. W tym trybie gwarantowane są dłuższe czasy reakcji, a stawki za podjęte działania są identyczne jak przy normalnym jednorazowej naprawie serwisowej. Interwencje serwisowe występują także w przypadku przekroczenia godzin zawartych w umowie serwisowej, w tym wypadku klient otrzymuje zniżki na wykonane czynności np. cennik -20%.
W ramach usług świadczymy także usługi konsultingowe, możemy również dostarczać Państwu nowy sprzęt i oprogramowanie na bardzo korzystnych warunkach.
Korzyści wynikających z zastosowania outsourcingu:

* możliwość wykorzystania outsourcingu jako metody na reorganizację przedsiębiorstwa,
* pełna przewidywalność i redukcja kosztów w obrębie IT,
* możliwość skoncentrowania się na kluczowych obszarach działania firmy,
* wzrost wydajności, efektywności i stabilności działania środowiska informatycznego, m.in. dzięki standaryzacji procedur i procesów IT,
* szybki dostęp do wysokiej jakości usług oraz wiedzy technologicznej, bez konieczności zatrudniania i szkolenia własnych pracowników.


Standardowe pakiety dla umów serwisowych znajdują się poniżej, należy jednak pamiętać ze każda firma wymaga innego rodzaju usług i dlatego każda umowa jest odrębnie negocjowana.
 
Pakiet miesięczny
"Mini"
120 zł + 22% VAT
Ilość godzin w pakiecie
Maksymalny czas dojazdu
Po wyczerpaniu godzin
2
12-24 godz.
cennik - 10%
 
Pakiet miesięczny
"Standard"
200 zł + 22% VAT
Ilość godzin w pakiecie
Maksymalny czas dojazdu
Po wyczerpaniu godzin
4
12-24 godz.
cennik - 10%
 
Pakiet miesięczny
"Maxi"
360 zł + 22% VAT
Ilość godzin w pakiecie
Maksymalny czas dojazdu
Po wyczerpaniu godzin
6
6-12 godz.
cennik - 20%


Dane do przelewów:

Konto: Multibank Wyślij e-mail
Adres: CTech.pl Kamil Skalski ; Sosnowiec ; ul. 1 Maja 62/155



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
120 / miesiąc
Kontakt
Kamil Skalski
CTech.pl Kamil Skalsk
Wyślij e-mail
ul. 1 Maja 62/155
41-200 Sosnowiec

tel: 600 072858600 072858
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Outsourcing / Opieka serwisowa dla firm! - galeria
Outsourcing / Opieka serwisowa dla firm! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Zakład Spawalniczo - Ślusarski - Ogrodzenia   Następna usługa: Doradztwo informatyczne! Masz problem? Pomożemy!