Od 1993 roku staramy się "uwolnić Wasze języki", każdego roku słuchacze Progresu przystępują do licznych egzaminów międzynarodowych uzyskując niezmiennie doskonałe wyniki. Dla osób niezdecydowanych - proponujemy bezpłatną lekcję próbną - sami oceńcie czy warto.
Na sukces szkoły składa się wiele czynników takich jak: szeroki wybór kursów, dogodna lokalizacja szkoły (centrum łodzi, Wólczańska 127), świetne wyniki egzaminów, mała liczba osób w grupie, wyrównana średnia wieku słuchaczy. Jednym z najważniejszych jednak jest nasz profesjonalizm i dbałość o jakość świadczonych usług.
Oferujemy kursy języków:
100% zdanych egzaminów Cambridge na poziomie FCE
100% zdanych egzaminów Cambridge na poziomie CAE
100% zdanych egzaminów TELC na poziomie Zertifikat Deutsch
Te rezultaty mają ścisły związek z polityką szkoły - jesteśmy wymagający, a nasi uczniowie szybko przyzwyczają się do rytmu pracy wyznaczonego przez kartkówki, sprawdziany i prace domowe.
Zajęcia w Progresie odbywają się w małych, kameralnych, maksymalnie 12 osobowych grupach. Jeżeli grupa liczy 12 osób, jest grupą zamkniętą, nikt więcej nie zostanie do niej przyjęty.
W przypadku niektórych terminów liczba słuchaczy nie przekracza 6 osób. Cena za naukę w tych grupach nie ulega zmianie!
Aby zapewnić naszym słuchaczom maksymalny komfort nauki staramy się, by średnia wieku słuchaczy w grupie była wyrównana, co zawsze można sprawdzić przed przystąpieniem do kursu.
Prowadzimy kursy dla dorosłych, co w metodyce nauczania języka oznacza osoby powyżej 16 roku życia.
Od niedawna mamy również w ofercie zajęcia dla dzieci w Stacji Nowa Gdynia.
Zdajemy sobie sprawę, że w procesie nauczania lektorzy są ogniwem najważniejszym, dlatego przywiązujemy szczególną wagę do doboru kadry.
Doskonałe kwalifikacje, ciekawa osobowość, komunikatywność, cierpliwość - to tylko niektóre z wymogów, którym muszą sprostać nasi kandydaci. Tym, którym się powiodło, Progres stwarza szerokie możliwości rozwoju.
Nasi lektorzy poddawani są ciągłemu procesowi szkoleń i hospitacji. Podnoszą swoje kwalifikacje podczas warsztatów metodycznych i konferencji językowych; dwukrotnie w semestrze wizytowani są przez metodyków szkoły, a hospitowane zajęcia omawiane są na podstawie protokołu hospitacji.
Dodatkowo, w corocznej ankiecie, słuchacze sami oceniają pracę i zaangażowanie lektorów.