favore.pl
Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie

Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie nr 62792

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
53,10 / sztuka
Kontakt
Grzegorz Gwizdała
ebooki24.pl
Wyślij e-mail
http://ebooki24.pl

tel: 505592167505592167
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Kluczowym elementem koncepcji zarządzania marketingowego opartego na relacjach, czyli wzajemnych powiązaniach i interakcjach między podmiotami rynkowymi, jest zagadnienie trwałości związku z klientem, określanej mianem lojalności nabywcy. Jednym z najistotniejszych dla praktyki gospodarczej odkryć było stwierdzenie istnienia zależności między długością trwania relacji przedsiębiorstwo - klienci a generowanymi zyskami. Oznaczało to między innymi wzrost zainteresowania metodami umożliwiającymi kształtowanie czasu trwania tych relacji. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza publikacja.

W książce szczegółowo omówiono:

  • cechy marketingu relacyjnego,
  • fakty i mity na temat lojalności klientów,
  • metody pomiaru lojalności,
  • rodzaje i cechy programów lojalnościowych,
  • schemat lojalnościowy i program częstego zakupu,
  • proces tworzenia programów lojalnościowych i ocenę ich funkcjonowania,
  • efekty programów lojalnościowych.

    Książka jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie programów lojalnościowych lub planują ich wprowadzenie, kierowników działów sprzedaży, pracowników agencji reklamowych, tworzących i prowadzących programy na rzecz swoich klientów, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, stanowi bowiem rozwinięcie i uzupełnienie podręczników dotyczących nabywców i zagdanienia lojalności.


  • Download: Wyślij e-mail


    Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
    Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
    Wyślij zapytanie przez formularz


    OPCJE DODATKOWE
    Punkty rozwiń Cena: 0 zł Otrzymujesz punkty, które można wymienić na dowolne publikacje.
    INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
    INFORMACJE
    Cena
    53,10 / sztuka
    Kontakt
    Grzegorz Gwizdała
    ebooki24.pl
    Wyślij e-mail
    http://ebooki24.pl

    tel: 505592167505592167
    Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
    Strona WWW
    brak
    Godziny
    pn-pt: 10:00-18:00
    sb: 10:00-14:00
    rozwiń
    OPINIE O UŻYTKOWNIKU maly7
    brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
    W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
    Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
    Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie - galeria
    Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 2)
    Poprzednia usługa: Kodeks pracy   Następna usługa: Wpływ regulacji wspólnotowych na polskie prawo