Firma MULTITECHNIKA powstała na początku 1998 roku w Gliwicach. Impulsem do rozpoczęcia działalności była chęć zaspokojenia potrzeb zaprzyjaźnionych ówcześnie firm W roku następnym, w lutym, firma nasza zmieniła siedzibę i na nowej lokalizacji znacznie rozwinęła swoją działalność. Pomimo dużej dynamiki rozwoju, w sierpniu 1999 roku zapadła decyzja o zmianie sztandarowej działalności firmy. Pozyskanie wykwalifikowanej kadry informatycznej, inwestycje w budowę zaplecza sprzętowego, postawienie własnego serwera i wreszcie uruchomienie pierwszego serwisu internetowego to początki nowej działalności firmy. Od listopada 1999 roku firma MULTITECHNIKA stała się rzeczywistym dostawcą usług internetowych. Ogromne zaangażowanie w rozwój nowej działalności nie spowodowało zakończenia dotychczasowej. Doświadczenia zdobyte na polu reklamy, grafiki reklamowej oraz promocji zostały płynnie przeniesione w stronę nowej branży. W marcu 2000 roku został ukończony pierwszy większy projekt. Zaprojektowaliśmy, wykonaliśmy
|
Powstało oprogramowanie do statystyk, do zarządzania stroną FAQ oraz rozpoczęto prace nad autorskim programem marketingu 1 lipca 2000 roku po uprzednich przygotowaniach nastąpiła kolejna zmiana siedziby firmy. Argumentami przesądzającymi o zmianie była wygodna lokalizacja oraz warunki rozwoju. Od tego momentu podstawową działalnością firmy stało się dostarczanie różnorodnych nowoczesnych rozwiązań e-business Sądzę, że dzięki zaangażowaniu |
Stały dostęp do INTERNETUDotychczas dla większości internautów podstawowym sposobem korzystania z internetu była zmonopolizowana prawie w całości przez TP S.A., usługa komutowanego (wydzwanianego) dostępu. Każdy kto korzystał z takiego rozwiązania wie, jak jest mało efektywne. Rozwój technologiczny spowodował utracenie przez TP S.A. pozycji monopolisty w tej dziedzinie. Obecnie wersja komutowanego dostępu do internetu wypierana jest przez stałe połączenia umożliwiające wielokrotnie szybszy, stabilniejszy, |
a co ważne relatywnie tańszy dostęp. Stały dostęp do zasobów i usług internetowych jest szczególnie ważny dla przedsiębiorstw i firm opierających swoją działalność na bardzo częstych kontaktach z partnerami handlowymi lub oddziałami. Ułatwia i obniża to koszty kontaktu, stwarza możliwość kontaktu w różnej formie przesył danych (np. replikacja stanów magazynowych centrali i oddziałów), wideokonferencje, telefonia internetowa, poczta elektroniczne, i wiele innych. Stały dostęp jest niezbędnym elementem tworzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa, i warunkiem wprowadzania wielu tworzących się form e-biznesu. |
|||||||||||||||||||
Dostęp do Internetu przez łącza stałePrzyłączenie przez łącze dzierżawione. Podane ceny nie obejmują opłat za dzierżawę łącza od TPSA.
W ramach świadczenia usług dostępowych dostarczamy (wypożyczamy) i konfigurujemy niezbędne urządzenia. Na Państwa życzenie w ramach usługi załatwimy wszelkie formalności związane z dzierżawą łącza stałego. UWAGA |