CPU ZETO Jelenia Góra jest firmą informatyczną działającą na rynku południowo-zachodniej Polski.
Jesteśmy największą firmą IT makroregionu jeleniogórskiego o bogatej tradycji informatycznej, działającą na rynku informatycznym od 1971 roku, przygotowaną do rozwiązywania złożonych problemów informatycznych Klientów, dysponującą dużym potencjałem usługowym.
Mając na uwadze jak najlepsze wywiązywanie się z przyjętych na siebie zobowiązań wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z Wyślij e-mail . Głównym celem przyjętej do realizacji w ZETO w Jeleniej Górze Polityki Jakości jest spełnianie potrzeb i oczekiwań Klientów na jak najwyższym poziomie jakości, w sposób umożliwiający osiąganie satysfakcji przez obie strony.
Nasza wieloletnia działalność na rynku informatyki, profesjonalne tradycje, kwalifikacje pracowników, stosowane najnowsze rozwiązania technologiczne, wykorzystywany nowoczesny sprzęt komputerowy, dają Klientom gwarancję stabilności i wiarygodności usług.
Oferujemy wysokiej jakości usługi, sprawdzony sprzęt i oprogramowanie renomowanych firm oraz serwis doradczy i techniczny, będący stale do dyspozycji klienta. Rzetelność i solidność zapewniają nam zaufanie dotychczasowych i przyszłych klientów. Podstawą naszego działania jest wysoka jakość świadczonych usług.
Wszystkie działania spółki są ukierunkowane na jak najlepszą obsługę klientów poprzez realizację naszej misji, którą jest:
Naszą ambicją jest podążanie za rozwojem technologii informatycznej i szukanie nowych wyzwań w dynamicznbie rozwijającej się Polsce XXI wieku.
Staramy się zapewnić naszym klientom jakość usług na najwyższym poziomie i dać im to, czego dokładnie potrzebują.
Dysponujemy odpowiednią bazą logistyczną tj. wysokiej klasy sprzętem komputerowym, wysokiej jakości wyposażeniem technicznym oraz wysokokwalifikowaną kadrą serwisantów będących stale do dyspozycji klienta.
SERWIS SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH Jedną z zasad sprawnej i solidnej obsługi klienta przez nasze przedsiębiorstwo, jest sprawowanie nad nim pełnej opieki w zakresie zaoferowanych przez nas produktów lub usług. Realizując powyższą zasadę oferujemy naszym klientom:
Wymogiem utrzymania sprzętu komputerowego i sieci komputerowych w pełnej sprawności technicznej, uzyskiwania jego pełnej skuteczności i przydatności, jest dokonywanie okresowej konserwacji. Pozwala to również uniknąć poważniejszych usterek i awarii. Podstawą wykonywania przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego przez CPU ZETO Sp. z o.o. jest zawarta całoroczna umowa serwisowa, na podstawie której serwis techniczny wykonuje swoje czynności.
Serwis wykonywany jest na podstawie uprzedniego wspólnie ustalonego harmonogramu bez uprzedniego wezwania. Zgłoszenia awarii i usterek przyjmowane są telefonicznie na bieżąco
Czas reakcji serwisu to maksymalnie od 4 do 24 godzin w zależności od rodzaju umowy z klientem. W sytuacjach krytycznych - stałym klientom, posiadającym całoroczną umowę serwisową, udostępniamy własny sprzęt na podmianę.
Dyspozycyjność serwisu technicznego - praca wykonywana przez 5 dni w tygodniu a także w soboty, niedziele i święta w zależności od umowy z klientem.