Agencja
United PR jest jednym z pionierów rynku public relations w Polsce. Zespół Agencji rozpoczął swą działalność w 1991 roku w ramach grupy United Publishers. W 1996 roku ze struktur grupy utworzył niezależna spółkę - United PR - która od poczatku swego istnienia zyskała czołową pozycję wśród firm PR w Polsce. Agencja posiada bardzo bogate doświadczenie. W ciągu niemal 15 lat istnienia pracowała dla ponad 50 klientów, realizując ponad 300 programów i projektów. Wieloletnia praktyka i wszechstronna specjalizacja umożliwiają konsultantom United PR optymalne dopasowanie strategii i taktyki PR do oczekiwań Klienta oraz charakteru adresatów komunikacji. Znaczną większość zespołu United PR tworzą osoby, które pracują w Agencji od wielu lat.
United PR od ponad 4 lat współpracuje z międzynarodową siecią Wyślij e-mail należącą do jednej z największych na świecie grup medialnych Omnicom Group. W roku 2005 Agencja podpisała z Ketchum umowę partnerską, stając się tym samym jej oficjalnym i wyłącznym reprezentantem w Polsce. Wspólpraca z międzynarodowym koncernem ma kluczowe znaczenie dla rozwoju United PR. Gwarantuje Agencji stały rozwój - poprzez współprace przy realizacji miedzynarodowych programów w Polsce oraz dostęp do światowego know-how i szkoleń.
O jakości pracy United PR świadczą przede wszystkim relacje z klientami. 50% obecnych kontrahentów rozpoczeła współpracę z Agencją co najmniej 4 lata temu. Satysfakcja ze wspólnie realizowanych działań sprawia, że wielu partnerów biznesowych, realizujących cyklicznie pojedyncze projekty, nawiązuje z United PR współpracę ponownie, przy kolejnych, nowych inicjatywach.
Przez cały okres działalności Agencja doradza korporacjom, dynamicznie rozwijającym się małym i średnim przedsiębiorstwom, instytucjom publicznym, organizacjom. Profesjonalizm United PR był wielokrotnie nagradzany zarówno przez środowisko zawodowe, klientów jak i media. Wsród osiągnięć z ostatnich lat są: nagrody uzyskane w konkursach branżowych (m.in. Złoty Spinacz 2003 ZFPR), zwycięskie strategie komunikacji (Medium 2001) oraz szereg wyróżnien przyznawanych w ramach międzynarodowych i krajowych wydarzeń medialnych i branżowych (SABRE 2005, IPRA 2005, Złoty Spinacz 2004).
Agencja United PR jest członkiem-założycielem Wyślij e-mail , organizacji zrzeszającej czołowe polskie firmy doradcze działające w tej branży.
Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail |
Usługi
United PR oferuje pełne spektrum usług Public Relations. Agencja pełni rolę doradcy strategicznego oraz odpowiada za kompleksową realizację zleceń. Opracowując i wdrażając programy PR, konsultanci United PR dogłębnie analizują otoczenie, w którym działa Klient. Dbają, aby realizowana strategia działań adresowała wyznaczone cele komunikacyjne, wspierała cele biznesowe klienta oraz była spójna z pozostałymi działaniami marketingowymi.
Obszary działalności, którymi się zajmujemy, obejmują między innymi:
Działania Business to Business |
- Stałe kontakty z partnerami biznesowymi i kontrahentami Klienta
- Promocja udziału firmy w wydarzeniach branżowych
Relacje z mediami |
- Zarządzanie bazą medialną
- Krótkofalowe i długofalowe programy komunikacyjne - prowadzenie biur prasowych,
centrów informacyjnych
- Organizacja spotkań, seminariów i aranżacja wywiadów
Komunikacja wewnętrzna |
- Opracowanie i wdrażanie programów komunikacji z pracownikami
- Realizacja audytów wewnętrznych - określenie nastrojów i postaw pracowników
- Organizacja szkoleń, spotkań integracyjnych, konkursów, wydarzeń specjalnych
w ramach firmy
- Przygotowywanie materiałów komunikacji wewnętrznej
PR korporacyjny i produktowy |
- Opracowanie strategii PR firm i marek
- Realizacja programów PR korporacyjnego i produktowego
Wydarzenia specjalne (Event marketing) |
- Realizacja wydarzeń o charakterze promocji konsumenckich i imprez masowych
- Opracowanie koncepcji i kompleksowa organizacja imprez
Public Affairs |
- Opracowanie i realizacja programów komunikacji firm z organizacjami
i społecznościami lokalnymi
Relacje inwestorskie |
- Opracowanie i realizacja programów komunikacji firm z uczestnikami rynku
kapitałowego oraz spółek planujących ofertę publiczną
Sponsoring, działalność charytatywna i prospołeczna |
- Doradztwo strategiczne, przygotowywanie i realizacja projektów sponsoringowych
- Promocja działalności charytatywnej i pro-społecznej
Zarządzanie sytuacją kryzysową |
- Diagnozowanie potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysu
- Opracowywanie modeli i scenariuszy sytuacji kryzysowej oraz narzędzi neutralizacji
ryzyka
- Wdrażanie planów działań w sytuacji zaistnienia sytuacji kryzysowej
Marketing Polityczny |
- Doradztwo strategiczne, przygotowywanie i realizacja projektów z zakresu
marketingu politycznego
Szkolenia |
- Relacje medialne, komunikacja kryzysowa, autoprezentacja
Klienci
United PR realizuje obecnie długofalowe programy PR dla Klientów, którzy reprezentują kluczowe sektory rynku. Większość kontraktów dotyczy pełnego zakresu usług public relations i obowiązuje od ponad 4 lat. Klientami Agencji są:
Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail |
Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail |
Wyślij e-mail | ||
Wyślij e-mail | Wyślij e-mail |
Doświadczenie
W ciągu niemal 15 lat istnienia Agencja United PR zrealizowała ponad 300 programów i projektów, współpracując z firmami i organizacjami reprezentującymi praktycznie wszystkie sektory gospodarki. Zakres doświadczeń United PR obejmuje:
Administracja / Instytucje / Organizacje |
- Biuro Festiwalu Kraków 2000
- Centrum Informacji Europejskiej
- Export Development Canada
- Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej, 2001 r.
- Kampania prezydencka Andrzeja Olechowskiego, 2000 r.
- Koalicja na rzecz rzetelności obrotu gospodarczego (operatorzy GSM,
Związek Banków Polskich)
- Lions Clubs International
- Ministerstwo Skarbu
- Ministerstwo Transportu i Gospodarki Morskiej
- Ministerstwo Infrastruktury
AGD I elektronika użytkowa |
- AIWA
- Merloni Indesit Polska
- Philips Domestic Appliances
Biotechnologia |
- Monsanto Life Sciences
- Polska Federacja Biotechnologii
Dobra konsumpcyjne |
- Bestfoods
- British American Tobacco
- Colgate-Palmolive
- Ferrero Polska
- Finlandia Ballantines Group
- Frito-Lay
- Kompania Piwowarska S.A.
- Heineken (Grupa Żywiec S.A.)
- Newell Rubbermaid
- Pepsi Cola Int.
- PepsiCo Foods
- PepsiCo Restaurants International
- Uno Fresco Tradex
- UDV
- Wyborowa S.A./Pernod Ricard
Edukacja / Rozrywka / Media |
- AMS S.A.
- Begimo S.A.
- Berlitz Polska
- BMG Ariola
- Fox Kids Poland
- National Geographic Magazine
- Radio Zet
- Silver Screen World Cinemas
- Warner Home Video
Energetyka |
- EuRoPol GAZ
- Huta Katowice S.A.
- PSEG (CEA)
- Rafineria Trzebinia S.A. (Grupa PKN Orlen)
- Statoil Polska
Farmacja / Służba Zdrowia |
- Centrum Medyczne LIM
- Diagnostisch Therapeutisches Zentrum Berlin
- Janssen-Cilag
- Pfizer Corporation
- Schering AG
- SmithKline Beecham Pharmaceuticals
- SSL Healthcare
- US Pharmacia
Finanse |
- Bank Zachodni
- DAS Legal Care Insurance (Grupa ERGO)
- Eurofundusz
- Expandia
- LG Petro Bank S.A.
- PZU S.A.
- Volkswagen Bank Polska
- Western Union
Motoryzacja |
- DAF Polska
- Ford Distribution Polska
- Pirelli Polska
- Polski Związek Motorowy
Nieruchomości |
- Globe Trade Center
- Liebrecht & WooD
Przemysł obronny |
- BAE SYSTEMS
- Elbit Systems
Technologia / Informatyka |
- Easy Net S.A
- Electronic Data Systems
- G-Tech
- Microsoft Polska
- Motorola
- Optimus S.A.
- PeopleSoft
Telekomunikacja |
Zespół
Konsultanci United PR to grupa doświadczonych specjalistów z dziedziny komunikacji, nauk społecznych i biznesu oraz doradców wyspecjalizowanych w obsłudze poszczególnych programów bądź projektów. Niezależnie od skali i profilu zlecenia nadrzędnym celem Agencji jest zapewnienie klientom sprawnej współpracy i efektywnej obsługi. Standardowo United PR wyznacza lidera projektu, który odpowiada za realizację powierzonych działań. Na poziomie wykonawczym wspierają go współpracownicy oraz podwładni, a na poziomie strategicznym kierownictwo firmy. Agencją zarządzają wyspecjalizowani profesjonaliści, którzy dzięki wiedzy i wieloletniej praktyce nie tylko realizują projekty w najwyższych, międzynarodowych standardach, lecz są również wykładowcami, prowadza szkolenia oraz aktywnie współpracują z wieloma branżowymi mediami w zakresie opracowania autorskich publikacji na
temat PR.