Choć pojęcie „PR” funkcjonuje w naszej rzeczywistości zaledwie od kilku dekad, nikt dziś nie kwestionuje znaczenia tego typu działań. By firma harmonijnie się rozwijała, jej publiczny wizerunek musi dorównywać dynamice zasadniczej działalności. Tylko wtedy zdobędzie zaufanie odbiorców, wytworzy wokół siebie dobry klimat medialny, a także – przyciągnie w swe szeregi profesjonalne kadry.
Pomożemy Ci sprecyzować pozytywny wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. Wskażemy też metody jego najskuteczniejszego upowszechnienia.
-
Opracujemy dla Ciebie i twojej firmy szczegółowy plan kompleksowej kampanii PR – taki, który w zrównoważony sposób połączy wszelkie aspekty i przypisze im odpowiednie działania.
-
Przygotujemy materiały dla prasy, zgodne z obranym wcześniej kierunkiem działania, a także – z charakterem Twojej firmy. Spośród prasy krajowej zaproponujemy zestaw tytułów, które będą najodpowiedniejszym nośnikiem dla Twojego komunikatu. Zadbamy też o planowe zamieszczanie materiałów i informacji w wybranych czasopismach.
-
Zajmiemy się organizacją wszelkich imprez z zakresu PR – konferencji prasowych, spotkań, prezentacji i wywiadów. Wspólnie z Tobą zaplanujemy ich precyzyjne kalendarium, które pozwoli kształtować wizerunek twojej firmy w sposób świadomy i skuteczny.
-
Przygotujemy najodpowiedniejszą dla Twojego przedsięwzięcia strategię sponsoringową. Dokonamy profesjonalnej selekcji ofert sponsorskich, pod kątem ich zgodności z przesłaniem Twojej firmy, a także – w aspekcie ekonomicznym