BLUE BOX
Specjalizujemy się w sprzedaży i serwisie używanych drukarek laserowych oraz notebooków. W naszej ofercie znajdują się: używane notebooki, używane drukarki oraz akcesoria do nich, tonery, tusze. Sprzęt ten przechodzi u nas kompleksowy przegląd oraz konserwację. Oferujemy wsparcie techniczne, prowadzimy sprzedaż części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych. Jesteśmy producentem tonerów do drukarek laserowych.
SERWIS SPRZĘTU Nasza firma specjalizuje się w konserwacji i naprawie drukarek komputerowych. Sam proces konserwacji jest niezwykle istotny dla sprzętu. Regularnie przeprowadzane zabiegi konserwacyjne przedlużają funkcjonowanie drukarki, umożliwiają bezawaryjna prace i wpływaja na jakość druku. Dlatego w przypadku zlecenia naprawy nie ograniczamy się tylko do wymiany wadliwych cześci, ale również usuwamy jedną z najistototniejszych przyczyn powstawania kolejnych usterek – kurz, pyl papierowy, resztki tonera. |
GWARANCJA JAKOśCI Gwarantujemy odbiór oraz dowóz sprzętu własnym transportem (w obszarze miasta Bydgoszczy, po wcześniejszym ustaleniu) . Oferujemy nieodpłatne dostarczenie drukarki zastępczej o podobnych lub lepszych parametrach (dotyczy Klientów objętych stałą asystą serwisową Blue Box). Zapewniamy szybką reakcję na zgłoszenie serwisowe wykorzystanie do napraw tylko oryginalnych części (certyfikowanych przez producenta – każda część posiada własny part number). Dla Klientów objętych stałą opieką serwisową przewidziany jest bezpłatny dowóz materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych kartridży i kaset. Gwarantujemy wystawianie protokołu utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych. Dostosowujemy się do potrzeb klienta - oferujemy swoje usługi poza godzinami urzędowania firmy. Dysponujemy wyszkoloną obsługą serwisową posiadającą certyfikaty uprawniające do napraw Wyślij e-mail Wyślij e-mail |
Procedura przyjecia sprzetu do naprawy i konserwacji:
1. Na sprzet przyjety do serwisu Klient otrzymuje dowód przyjecia sprzetu.
2. Bezplatne wstepne zdiagnozowanie uszkodzenia.
3. Poinformowanie Klienta o kosztach naprawy w przypadku powaznej awarii, np. wymiana fusera.
4. Wystawienie faktury na zlecajacego naprawe.
5. Powiadomienie Klienta telefonicznie lub pisemnie (poczta elektroniczna) o dokonaniu naprawy.
6. Wydanie sprzetu po przedstawieniu oryginalu potwierdzenia przyjecia i uiszczeniu zaplaty gotówka, przelewem w formie przedplaty lub za pobraniem (w przypadku skorzystania z uslugi firm spedycyjnych). Nie dotyczy stalych Klientów.
7. Gwarancja na wykonana naprawe oraz wymienione czesci i podzespoly.
8. Ustalenia inne niz przedstawione powyzej wymagaja formy pisemnej i podpisów obydwu stron.
Etapy naprawy i konserwacji drukarki:
1. Demontaz obudowy oraz dokladne oczyszczenie zewnetrznej oraz wewnetrznej strony (mycie w specjalnych srodkach sprawia, ze drukarka po serwisie wyglada jak nowa).
2. Czyszczenie soczewki i lustra lasera.
3. Czyszczenie oraz ponowne smarowanie elementów ukladów mechanicznych drukarki.
4. Wymiana oraz regeneracja elementów systemu poboru i transportu papieru (w przypadku wymiany Klientowi zwracane sa zuzyte elementy).
5. Czyszczenie oraz regeneracja systemu utrwalania druku (fusera).
6. Po zlozeniu testowanie drukarki.
7. Wydanie poprawnie dzialajacego sprzetu.