favore.pl
Aplikacja do obsługi reklamacji

Aplikacja do obsługi reklamacji nr 66575

Lokalizacja: Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
25 / miesiąc
Kontakt
Łukasz Pawlaczyk
Wyślij e-mail
Bydgoszcz
tel: 723524550723524550
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Obsługa reklamacji to jeden z kluczowych momentów komunikacji z klientem.
Tu można łatwo go stracić, można też powstrzymać przed ucieczką do konkurencji.


 

Aplikacja webowa SystemRMA.pl
...Profesjonalna i kompleksowa obsluga reklamacji...


SPECJALNA OFERTA - 3 MODULY W JEDNEJ APLIKACJI

!! TYLKO TERAZ - KORZYSTAJ Z APLIKACJI PRZEZ 15 DNI ZUPELNIE ZA DARMO !!

Marzenie każdego sprzedajacego - brak reklamacji :)
To najprawdopodobniej niemożliwe ale możesz sobie ulatwić sprawę i obslugiwac swoje reklamacje profesjonalniej, szybciej i sprawniej!

Oferujemy Ci aplikację webową będącą kompleksowym rozwiązaniem służącym do obsługi reklamacji. Umożliwia ona zarówno rejestrację zgłoszenia (przez klienta lub użytkownika-pracownika firmy), śledzenie historii reklamacji, wysyłanie powiadomień do klienta a także generowanie wszelkich dokumentów potrzebnych do funkcjonowania serwisu (dokumenty przyjęcia, zwrotu itd.). Aplikacja przeznaczona jest dla osób lub firm prowadzących srednią i dużą sprzedaż (szczególnie internetową). Pozwala ona utrzymać wysoki poziom jakości obsługi klientów.

Klient usatysfakcjonowany dzieli się swymi pozytywnymi doświadczeniami średnio z trzema innymi osobami, podczas gdy klient niezadowolony żali się aż 11 osobom. Jeśli każda z nich przekaże to jeszcze innym, to liczba osób, którzy usłyszeli negatywną opinię może wzrosnąć wielokrotnie.

Główne możliwosci aplikacji

Aplikacja webowa - ogólna nazwa programu, który pracuje na maszynie podłączonej do sieci internet (serwerze) i komunikuje się z użytkownikiem za pomocą przeglądarki internetowej. Składa się ona z 2 modułów:

1) Moduł klienta (strona dla klienta)

  • możliwość rejestracji nowego użytkownika
  • możliwość logowania dla zarejstrowanych klientów
  • możliwość rejestracji nowego zgłoszenia reklamacyjnego (każde zgłoszenie może zawierać kilka reklamacji)
  • możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji w zakładce "Historia zgłoszeń"
  • możliwośc danych do wysyłki
  • możliwośc wygenerowania dokumentu reklamacji oraz etykiety na przesyłkę reklamacyjną
  • adres modulu: Wyślij e-mail /subdomena (subdomena - dowolna nazwa)
  • wymagana przeglądarka: Internet Explorer, Opera, Firefox (zalecana: Internet Explorer)
  • Wyślij e-mail

2) Moduł użytkownika (panel administracyjny)

  • możliwość logowania dla zarejestrowanych użytkowników
  • możliwość rejestracji nowego zgłoszenia reklamacyjnego (każde zgłoszenie może zawierać kilka reklamacji)
  • możliwość podglądu poszczególnych zgłoszeń oraz reklamacji
  • możliwość wysyłania zdefiniowanych powiadomień
  • możliwość wyszukiwania zgłoszeń, reklamacji oraz klientów
  • możliwość tworzenia bazy klientów oraz produktów
  • obsluga reklamacji
  • możliwość zmiany statusu zgłoszenia (zakładki: Niepotwierdzone, Potwierdzone, Przyjete, Zgłoszone u dystr, Wysłane do dystr, Do zwrotu, Zakonczone, Anulowane)
  • możliwość wygenerowania wszelkich wydruków potrzebnych do realizacji zgłoszenia reklamacyjnego (dokument przyjęcia, dokument zwrotu, formularz reklamacji itd)
  • możliwość konfiguracji aplikacji
  • możliwość tworzenia, edycji oraz usuwania użytkowników
  • możliwość definiowania powiadomień, producentów, kategorii produktów, dystrybutorów, przewoźników
  • adres modulu: Wyślij e-mail /subdomena/admin (subdomena - dowolna nazwa)
  • wymagana przeglądarka: Internet Explorer
  • Wyślij e-mail

Cechy wspólne

  • Dokumentacja i instrukcja w języku polskim
  • System operacyjny Windows
  • Pomoc techniczna w pełnym zakresie (help-desk)



Bezpłatny 10-dniowy okres próbny
(nie kupuj kota w worku)
  • Możesz przetestować oferowaną przez nas aplikację w 10-dniowym okresie próbnym, bez podejmowania jakichkolwiek zobowiązań ze swojej strony.
  • Po okresie probnym (15 dni) mozesz wykupic abonament na kolejny okres
Gwarancja jakości
  • Aplikacja umieszczona jest na wydajnych serwerach, dlatego możemy zagwarantować dostępność usług na poziomie 99.9% w skali miesiąca.
  • Wszystkie serwery są monitorowane przez administratorów 24h na dobę przez cały rok.
Panel do zarządzania oraz panel administracyjny
  • Panel do zarządzania - specjalny panel do zarządzania pracą pracowników serwisowych
  • Panel administracyjny - specjalny panel do obslugi reklamacji, dzieki któremu możesz szybko i łatwo realizować zgłoszenia, a także konfigurować całą aplikację.
Zadowolenie klientów
  • Dzięki naszej aplikacji będziesz miał możliwośc jeszcze lepiej i szybciej obsłużyć reklamacje swoich klientów.
  • Klient zgłaszając reklamację w takim systemie czuje się pewniej, a Twoja firma uważana jest za bardziej profesjonalną.
  • Klient ma możliwość podglądu historii reklamacji na stronie internetowej, może być także informowany na bierząco e-mailem, co zdecydowanie wpływa na zadowolenie klienta.
Dostępność
  • Dostęp do danych z każdego miejsca na Świecie. Możesz obsługiwać oraz zarządzać obsługą reklamacji nie tylko w firmie na jednym komputerze, ale również z domu, z wakacji itd.
Bezpieczeństwo
  • Aplikacja dostępna jest jedynie dla autoryzowanych użytkowników (za równo po stronie klienta jak i po stronie administracyjnej).
  • Wszelkie dane zabezpieczone są w taki sposób, aby osoba nieupoważniona nie miała do nich dostępu. Hasła przesyłane i przechowywane są w postaci zaszyfrowanej.
  • Każda strona aplikacji jest skryptowana i chroniona sesją. Codziennie wykonywana jest kopia bazy danych.
Uniwersalność
  • Aplikacja jest stworzona w taki sposób, aby maksymalnie dostosować się do Twoich potrzeb.
  • Duża ilość parametrów pozwala na różną konfigurację.
  • Istnieje możliwość tworzenia nowych użytkowników, dzięki czemu obsługa reklamacji może przebiegać jeszcze sprawniej.
  • Na życzenie możliwosc zamowienia wlasnych wydrukow.
Pomoc techniczna
  • Oferujemy Ci pomoc techniczną – chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
  • Przez cały okres umowy przysługuje Ci help-desk, na który możesz zgłaszać wszelkie niejasności, problemy itd.
Darmowe konto e-mail
  • Możesz otrzymać od nas darmowe konta e-mail, które idealnie nadają się jako adresy do zgłaszania w Twojej firmie wszelkich reklamacji ( TwojaNazwa@systemrma.pl).
  • Na życzenie klienta możemy także stworzyć automatyczną odpowiedź.

Przykladowe wydruki





Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


OPCJE DODATKOWE
Oplata aktywacyjna rozwiń Cena: 50 zł Po oplaceniu oplaty aktywacyjnej w ciągu 12 h otrzymają Państwo dostęp do serwisu (na 30 dni). Zostanie do Państwa wyslana wiadomosc, w której otrzymają Państwo umowę, rachunek oraz wszelkie informacje na temat logowania do serwisu. Po 30 dniac
INFORMACJE
Cena
25 / miesiąc
Kontakt
Łukasz Pawlaczyk
Wyślij e-mail
Bydgoszcz
tel: 723524550723524550
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU rmapl
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Logo - Aplikacja do obsługi reklamacji
Aplikacja do obsługi reklamacji Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 16)
Poprzednia usługa: Wynajmę kawalerke na Tarchominie   Następna usługa: Serwis laptopów Kraków